/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Filsning
Fra : mlvj
Vist : 1056 gange
100 point
Dato : 24-04-08 12:22

Hej Jeg er i gang med en større badeværelses renovering og har besluttet mig for at få filset væggene op i en lys farve, vil gerne have en lidt grov struktur, men hørte at det kunne man ikke i et badeværelse væggene skulle males med en lukkende maling ? nogen der ved noget om det ? det skal lige siges at i min brusekabine er der fliser så der skal ikke males i selve vådrummet.

Mikael

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-08 12:33

I Bauhaus og Stark kan du købe dette vidunderprodukt Multiflex - er selv igang med mit toiletrum og det er meget let at arbejde med....men synes ikke at rækkevidden holder....der skal anvendes mere end angivet på bøtten... filsning kan ikke påbegyndes før efter ca. 40 min.

http://www.skalflex.dk/produkter/pudssystemer/multipuds.htm

Ziggy99

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 24-04-08 14:38

Hej ja det lyder nemt men skal der males på det og kan man evt få det med lidt farve i ?

Mikael

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 24-04-08 14:47

gå du bare igang det er kun bruse kabine der skal have gummihud

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-04-08 20:44

Om du vil male eller ej er sådanset ligegyldigt. Jeg maler, men det er af hensyn til kosmetiken. Jeg ved ikke om du kan farve produktet inden anvendelse, men ved/tror det ikke

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 24-04-08 20:48

Tak for svaret ziggy99. Jeg tror jeg hopper på den og giver det evt en gang maling.
Mikael