/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
instilling af el guitar
Fra : kammak-ortu
Vist : 890 gange
140 point
Dato : 24-04-08 01:09

Jeg vil meget gerne vide hvordan man justere vibratoren på el guitar og halsen.

Hjælp eller et godt hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : arnely

Modtaget 140 point
Dato : 24-04-08 08:23

Hvis det er en dyr guitar du har, ville jeg ikke begynde og justere på noget. Du risikerer og gøre alt være.

Men normalt sidder der bag på guitaren (kroppen), et lille låg med et par skruer. Under det sidder der en justering skrue. På nogle modeller sidder skruen og helt oppe for enden af halsen, der hvor du stemmer din guitar.

Men som sagt, lad en fagmand gøre det for dig. Du risikere ikke og kunne stemme guitaren bag efter, hvis du piller for meget.

Godkendelse af svar
Fra : kammak-ortu

Dato : 25-04-08 01:51

Tak for svaret arnely. Jeg forventer ellers en god hjemmeside til sådan ting.....men ellers danke.