/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista - ingen lyd
Fra : svenliss
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 23-04-08 22:55

Lydstikket i min PC har været trukket ud, og efter at det er sat i igen er der gået kage i det, og altså ingen lyd.
Håber på en vejledning, som selv jeg kan følge.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-04-08 03:38
Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 27-04-08 05:10

Jeg har udprintet ovenstående links og, synes jeg, prøvet alt men den siger ikke noget.
Er overbevidst om at det er en detalje..men hvorfor én?
Mvh. svenliss

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 200 point
Dato : 27-04-08 05:35

I først omgang prøv at scanne dine drivere - det kan gøres gratis, man skal først betale, hvis man ønsker at downloade der fra. - Jeg har betalt, og har megen glæde af det.

www.driveragent.com

Godkendelse af svar
Fra : svenliss

Dato : 28-04-08 06:42

Tak for svaret axelbjarne.