/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
afinstalering af 3 mobils soft
Fra : mehn
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 23-04-08 17:26

Hej jeg har skiftet teleselskab fra 3 det var stort set umuligt at låse telefonen op så det betalte jeg mig fra men hvordan fjerner jeg 3´s softvare fra telefonen hvis de skulle gøre det der hvor telefonen blev låst op vil de ha 100kr!
så kan jeg gøre det selv?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 23-04-08 18:15

det er billigt men 100 kr,,man kan hurtig ødelægge noget så det bliver meget dyrere.men du kan godt selv gøre det hvis du har kabelet til det.

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 23-04-08 18:48

hvordan?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 23-04-08 19:42

hmmm,hvis du ik ved hvordan du gør det,så skal du bestemt holde dig fra det,du kan hurtig lave mere skade end gavn i den. så ofre du hellere de sølle 100 kr og få det lavet prof,med garanti og det hele.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-04-08 22:23

Jeg har fået fjernet software fra 3-mobil på 2 mobiltelefoner kvit og frit ved Telekæden -
eneste krav var, at telefonen stadig var under garanti.

I mit tilfælde var der tale om en Nokia 6280 samt en 6288.

http://www.telekaeden.dk/

Venligst ME67

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-05-08 12:45

søg på nette og find en unlocker der kan ændre din produkt kode på din mobil og få den derefter software opdateret

efter der er ændret produkt kode kan du altid selv opdater din mobil med et program som du henter på nokia hp

hvis man ikke ændre produkt koden vil mobilen få 3 software på igen hvis du selv opdater mobilen igen

uden at ændre produkt kode kan du ikke selv fjerne 3 software

vil du selv gøre det kan du søge på div forums under debrand for at finde programmet til at ændre produkt kode med,

du kan også flere steder finde en produkt kode til din mobil ,,,,, MEN husk at model høre sammen med produkt koden så du kan ikke have ex en N73 og bruge produkt koden fra en 6280