/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hamachi crasher?
Fra : ME.alexander
Vist : 643 gange
300 point
Dato : 23-04-08 15:30

Hejsa, jeg har i går installeret Hamachi (http://www.hamachi.cc), og det fungerer som det skal.

Det hamachi gør er at få computeren til at tro den er på et lokalt netværk med de andre brugere som er i samme netværksrum som en selv. Meget smart til hvis man vil spille sammen med vennerne online uden at have problemer med router og sådan.

MEN når jeg har det installeret på min computer, duer det kun den første gang jeg har det installeret... Når jeg så fremover starter min computer, så går der et par minutter hvor computeren virker optimalt, og så derefter går den komplet død og man kan ikke gøre andet end at genstarte computeren på den hårde måde...

Jeg har haft problemet i lang tid, og jeg løser det sædvanligvis ved at afinstallere programmet til jeg næste gang skal bruge det, men er der en anden måde?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-04-08 16:42
Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-04-08 17:29

altså det bør være fixet hvis jeg lader være med at installere den seneste version??

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-04-08 07:16

Det lyder det til...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 03-05-08 06:12

Har du fået det til at virke?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 03-05-08 08:14

nej sorry, glemte lige jeg havde tråden, det virkede ikke...

Kommentar
Fra : axelbjarne