/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
medion 95500
Fra : ultra2
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 22-04-08 22:53

min medion trænger til at blive retoret men den bruger powerquest og den kan jeg ikke finde på skiven hvad gør man så

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 22-04-08 22:58

Hvad mener du? retoret? powerquest så vidt jeg ved er powerquest et firma som har lavet partition magic det er ikke noget du skal bruge med mindre du har en bestemt ting du vil bruge det til men det lyder ikke sådan det er bare til at partitionere din disk med

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-04-08 23:01

jeg vil kører restorer til fabriks instillingerne så den er som da den blev købt

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 22-04-08 23:11

ok hvad skal du bruge partition magic til?
det er ikke noget krav at den skal være der

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-04-08 23:30

det er pakket med powerquest og det den kræver det men det er der ikke

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-04-08 23:33

der er en xp skive med resten ligger på e drev og det kræver powerquest

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-04-08 23:36

Når jeg af og til har udført fuld restore på min MEDION PC. benytter jeg den CD-ROM som fulgte med fra MEDION og som de kalder Product Recovery. Det går nemt og smertefrit.

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-04-08 00:09

jeg kan ikke forstå hvorfor du skal bruge powerquest til at komme ind på dit andre drev?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-08 02:17

Har du ikke en CD som hedder Application & Support Disc det er den du skal bruge for at køre recovery, jeg tog også fejl og forsøgte med Recovery CDen først, men det er altså Application & Support Disc du skal bruge, så bliver din computer som da du købte den, alle drivere, Windows og de medfølgende programmer er på den CD

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 23-04-08 22:58

xaque min hd er delt i 3 altså c d e på e ligger recovery der for

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 23-04-08 22:59

ovn det vil jeg prøve måske jeg har lavet den samme fejl

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 24-04-08 17:38

jeg har forstået t din disk er delt i flere partitioner og det har powerquest aka partition magic gjort for dig med når det er gjord behøver man det ikke mere så klare windows resten ;)

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 24-04-08 20:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-08 04:08

Selv tak, er din computer nu som den var den dag du startede den første gang ?