/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
live rollespils klubber søges
Fra : wuuuhu
Vist : 1050 gange
50 point
Dato : 22-04-08 21:10

hej jeg går til rollespil en gang om måneden, men det er ikke helt nok for mig
hvis i kender en klub så skriv. det skal helst være i nerheden af aalborg.
og det skal ikke værre troa for der går jeg allerrede.
jeg vil gerne høre fra jer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 21:13

Mimers Brønd
Detaljer Danmarksgade 49
9000 Aalborg

Mimers Brønd har specialiseret sig i forskellig rollespil, men har også brætspil, DVDer, bøger og meget andet der relatere til rollespils verdenen. Mimers Brønd har desuden en online shop hvor der er mulighed for at bestille deres varer.
Aalborg Rollespils Laug
Detaljer Niels Ebbensensgade 24 1mf
9000 Aalborg
Aalborg Rollespils Laug er er en rollespilsforening beliggende i Aalborg centrum. Arl´S lokaler er tilgængelige for medlemmer døgnet rundt, Arl tilbyder spillelokaler, fællesrum med fjernsyn, video og playstation, brætspil og rollespil. Aalborg rollespils Laug holder løbende forskellige arrangementer for deres medlemmer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 21:15

Så det var da lige to foreninger mere, så burde du have week-enderne besat

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 23-04-08 13:20

det var ikke brætspil men live
og desuden er mimers brønd gået ned med flaget, der er lukket.
jeg blev også snyt af en derinde
første gang jeg var derinde havde jeg ikke penge med jeg ville selvfølgelig gerne have et af sværdene, næste gang var det udsolgt han sagde at de ville få det hjem i næste uge.
en uge senere sagde han næste måned og kom med undskyldinger måned efter måned.
og så kom min mor forbi en dag og så at der var lukket og der stod flytte kasser andet var der ikke

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 23-04-08 13:22

men tak aligevel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 13:57

Beklager, jeg kunne kun finde de to foreninger

Sværdet må du så lave selv