/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billig bærbar
Fra : Fijala
Vist : 467 gange
300 point
Dato : 22-04-08 20:10

Nu stiller jeg lige dette spørgsmål fordi der er efter min mening nogen der besvarer tips med en viden og begrundelse der ligger flere år tilbage i tiden.
Nej undskyld, sådan var det heller ikke ment, men jeg viste på forhånd at det ville få høvl da det var lidt af et salgstip, men at der kom udtalelser der er så uvidende som opgle af dem undrer mig nu noget.

http://www.kandu.dk/tip17873.aspx

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-04-08 20:13

En HD til bærbar er jo idag på 7200 omdr og SATA, bare for at slå det fast.
Prisen finder man ved bare lige at rulle en ganske lille smule med scroll knappen på musen
Grafikkortet skulle kunne trække de grove spil, men lad os nu lige se det i tests først.

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 310 point
Dato : 22-04-08 20:20

Jamen Fijala dit tip var da brugbart, og derfor gav jeg en stjerne, som skal gives for et brugbart tip/svar.
Der er jo utallige andre - efter min mening - lige så gode (eller bedre) tilbud, og det er vist her som i det gamle mundheld: "En kan bedst lide moderen og en bedst datteren"

Det jeg vil sige er, at det, som du synes er et godt tilbud, ikke nødvendigvis er så godt i andres øjne.
Jeg kunne ikke drømme om at købe det tilbud, men ofrede hellere en anelse mere for at få en tilsvarende Zepto - det vil være det bedste tilbud set med mine øjne.

Så, som du selv siger, er det at invitere til klø fra nogle at lave et sådant tip.
Nul stjerner er klø i mine øjne, for tippet er brugbart, så det bør give mindst en stjerne - eller måske flere alt afhængig af øjnene der ser på det.

Giv du dig selv 5 stjerner inde i hovedet, og glem så os andre kværulanter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 20:24

Fijala..................er du ikke Zepto.....fan.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 22-04-08 20:27

Jo Eyvind - han reklamerer mindst lige så ofte for dem, som jeg gør, men han må jo lige have haft et svagt øjeblik

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-04-08 20:52

Jo selvfølgelig er ja da fuldstændig Zepto fan, som i jo også har bemærket igennem tiderne og jeg har 2 stk. i huset. Men nu fik jefg så til opgave at finde en "spille laptop" for max 8000,- hvilket jeg benægtede kunne lade sig gøre. Jeg skal da også indrømme at jeg startede hos Zepto og Zeptoeksperten samt Zeptosalg men prisen røg jo helt op i skyerne. Så googlede jeg lidt på edbpriser og jeg mener uden at blegne at med en Core2Duo, 3GB ram 250GB HD (5400 omdr) og hvad der ellers er af udstyr, så bliver den svær at finde billigere. Om så Asus er et mærke der er værd at satse på ved jeg ikke.

Jeg er ikke sur over noget, men undrer mig over nogle udtalelser, som lige faldt mig for hjertet så de var nødt til at skulle ud. Kender i ikke det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 21:45

Asus bundkort har jeg sat i mine børnebørns stationære computere................og de holder til hvad som helst.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-08 19:41

Nu skinner solen jo stadig og livet er for kort til ærgelser, men myg du får mine point.

Slut for den tråd.

Nu vil jeg nemlig gå på jagt efter nyt grej til en stationær m core2duo

Kommentar
Fra : myg

Dato : 24-04-08 20:08

Tak for det - og ja, lad os nyde solen så længe den er der. Det kan jo være at det var i april at sommeren faldt i 2008