/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Slette programmer på MAC
Fra : Marzec
Vist : 1744 gange
50 point
Dato : 22-04-08 20:04

Findes der et program på i MAC OSX der svarer til tilføj/fjern programmer i windows, så jeg kan fjerne de programmer jeg ikke benytter mere fuldstændig fra disken og frigive mere plads.

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 22-04-08 20:34

Nej, det er heldigvis meget nemmere!

Du markerer blot programmet og trækker det i papirkurven. Når den tømmes, har du frigivet pladsen.

Tilbage ligger kun et lille indstillingsarkiv i din brugermappe. Hvis ikke denne slettes, vil du bevare dine personlige indstillinger til det pågældende program, hvis du skulle finde på atter at installere det.

Hvis du vil have uddybende svar, så spørg blot igen.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Kommentar
Fra : bhcolberg

Dato : 22-04-08 21:00

Hvis du gerne vil fjerne alt i forbindelse med noget, du sletter, findes der et program, der hedder »Spring Cleaner«, der sørger for det hele i én arbejdsgang.

Med venlig hilsen
Børge Henrik Colberg

Kommentar
Fra : bhcolberg

Dato : 22-04-08 21:04

Rettelse: »Spring Cleaning«.
Sorry.

BHC