/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Opvaske maskine
Fra : tbayh
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 22-04-08 19:27

Vi har en opvaske maskine, som ikke klikker over på næste program. Dette betyder at vi skal gøre dette manuelt. Vil det være en omkostelig affære at indlevere den til reparation, eller skal vi kigge os om efter en ny?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-08 19:31

Du kan først prøve at tage programvælgeren af og se om den er ødelagt i gevindet. Så er det bare at købe en ny knap. Ellers ville jeg købe en ny maskine. De er billige i dag og reparationer er meget dyre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 19:38

Får den vand nok / hælder den vandet ud før tid.
Er indgangsfilteret tilstoppet.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-04-08 19:59

Er der fyldt salt på. Ellers check det og efterfyld saltet.

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 12-06-08 13:49

Tak for svaret granner01 og jer andre. Jeg køber en ny opvaskemaskine