/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hvor finder man det bedste
Fra : Naia
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 22-04-08 13:07

hvis man skal ud på camping hvad er så det billigeste, At campe eller Leje hytte eller telt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-08 13:09

telt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 13:58

Telt

egen campingvogn

Hytte, der er ved at være to kategorier af hytter på mange campingpladser, med og uden bad/toilet

Egen campingvogn skal du beregene en ca pris på 70 kr pr voksen pr overnatning+standplads ca 10 kr + strøm ca 30 kr og ekstra hvis du har børn +hund

Kommentar
Fra : alka

Dato : 22-04-08 14:35

Prøv at læse om camping og hytter her: http://www.fdmcamping.dk/da-DK/hytterogvogne/

Der er priser mm.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-04-08 17:29

Hytter er det dyreste. Og mange steder kræver de, du anskaffer et par hyttesko!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-08 17:40

Telt er det billigste, hvis du regner alle omkostninger med.

Men træls, hvis man ikke er til camping hvis det regner

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-04-08 18:47

Hej prøv at kigge her, hvor der er utrolig mange informationer

Rigtig god ferie

http://www.camping.dk/

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 24-04-08 13:31

hej uanset hvad du vælger,så skal du have et campingpas,du kan evt. melde dig ind i dansk campingunion,det koster ca, kr.300 om året for en familie, pensionister er billigere,der er rabat for campister,børn under en hvis alder er gratis,gå ind på www.dcu.dk og kig på campingsiderne.der vil du få rigtig mange oplysninger.god ferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-04-08 13:36

Syntes lige jeg vil nævne, at der ikke er ret mange DCU pladser på Sjælland