/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Hvilken router
Fra : golf1600
Vist : 553 gange
500 point
Dato : 21-04-08 23:21

hej har cybercity internet buger en router fra dem. men vil høre om jeg kan koble en trådløs router
til efter den router jeg har. vil gerne ha` Wireless-N (802.11n) man da jeg har telefon hos cybercity.
vil jeg høre om man kan det eller om der er nogle der vid om men kan få et Wireless-N (802.11n) men telefon stikke i. så jeg kan brug telefon som jeg plejer.
MVH.
golf1600

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:27

Ja det kan du godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 02:04

Ja men hvorfor sætte den bagved Cybercity routeren ? Hvis ikke deres router opfylder dine behov, så skift den ud, du spørger Hvilken router, jeg vil anbefale D-Link god nem og billig: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150543 bar kør den medfølgende CD på alle computere, før du tilslutter så går det som en leg, jeg har næsten den samme som den viste, men med printserver indbygget og lidt dyrere.
Forklar lige lidt mere om telefonen, jeg forstår ikke hvad du mener, er det en almindelig telefon ? Den er tilsluttet skillefilteret og har intet med routere at gøre, eller er det en Skype telefon ? Det har jeg absolut ingen viden om, så vent til andre mere vidende blander sig i dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 09:35

På Cybercity router er der lanudgange og den nye router forbindes til denne udgang.

Det kan kobles så der er 2 netværk som ikke kan se hinanden.
Det kan kobles så alle kan se alle.

Der er mange muligheder.

Men jeg ville da også bruge den nye router i stedet for den fra Cybercity

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-04-08 17:06

Hej med dig
Jeg vil sige at du må snak med cybercity kundeservice til rigtigt svar og hjælp. Det vil jeg gøre hverfald. Men jeg synes det kan du godt men ring til cybercity.
Held og lykke
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-04-08 17:29

Jeg har netop gjort som du ønsker. Internet ind fra Cybercity og en N standard Linksys wireless router op på udgangen af Cybercity routeren. Videre med en repeater fra Linksys så alle 5 etager kunne få tilgang til systemmet. Det drillede noget til at starte med men efter en opdatering af firmware har det kørt lige siden uden en eneste fejl. Er opsat i sepember 2006

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 500 point
Dato : 22-04-08 17:37

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386303

Dog hed min WRT300N men den er vist udgået.

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 26-04-08 15:54

Tak fijala det vil jeg prøve

MVH.
golf1600

Godkendelse af svar
Fra : golf1600

Dato : 26-04-08 15:54

Tak for svaret Fijala.