/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Den bedste creme???
Fra : sjaps
Vist : 1731 gange
220 point
Dato : 21-04-08 23:05

hvilken creme er bedst hvis man har sådan nogle røde blod agtige udtrækninger???
Jeg har prøvet stort set alt fra matas, apoteket osv....

Accepteret svar
Fra : plimgøj

Modtaget 230 point
Dato : 21-04-08 23:12

Jeg vil klart anbefale Dr. Hauschka, jeg har selv haft problemer med det du nævner tror jeg ihvertfald, svært at sige men det lyder som det samme.

men den kan fås i nogle matas butikker så måske har du prøvet den?

Citat
Rosencremen giver optimal beskyttelse til normal, tør og sensitiv hud. Udtræk af rose virker harmoniserende og styrker følsom hud - og hud med tendens til couperose (røde, sprængte blodkar). Værdifuld rosenolie, rosenblomster og hyben styrker hudens modstandskraft. Din hud bliver glat og blød.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-08 23:15

Der er ingen cremer der virker, hvis det er de alm. strækmærker.

De alm. strækmærker bliver mindre røde og synlige med tiden, men vil altid kunne anes.

Hvis det er en hudsygdom, skal du få en henvisning fra egen læge til en hudspecialist, hun/han kan så se om det er noget hvor der skal en speciel creme til.

Jeg kender en der har fået en slags strækmærker, hvor hudspecialisten har givet recept på en creme, som virker, dog meget langsom, men den virker

Godkendelse af svar
Fra : sjaps

Dato : 21-04-08 23:15

Tak for svaret plimgøj.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-08 23:17

Jeg har på fornemmelsen at det der sprøgsmål var aftalt spil, mellem to nye kandubrugere?? Evt. kun en kandubruger med to nicks

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:20

Mon dog Nordstedt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:22

sjaps NYE profil
Citat
Hej jeg hedder Knold men det betyder ikke at jeg er en
enj nærmere en tilbagevendt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:23

enj = Nej

Kommentar
Fra : sjaps

Dato : 21-04-08 23:24

Vil bare sige at det er det ikke, jeg har bare hørt at mit problem hed noget og kunne ikke huske hvad indtil jeg så ordet - couperose...

Og Matas er, som alle vel ved, ikke de bedste til at vejlede, ihvertfald ikke i Odense...
Undskyld hvis jeg fornærmer nogen derude

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:29

Spørgsmål stillet 23. 05 lukket 23 .12 altså 7 min efter og du kender slet ikke noget til denne side ????

Kommentar
Fra : sjaps

Dato : 21-04-08 23:49

Jo jeg kender masser til Kandu, har haft profil herinde for laaaaang tid siden, men brugte det ikke i 100 år og har skiftet mail siden.... så det gør det jo lidt svært at komme ind på den gamle slidte profil...

Men undskylder mange gange for at jeg er et lyn - det var bare lige det svar jeg gerne ville have, for hvis cremen ikke virker har jeg da i det mindste navnet på mit problem og så kan jeg gå videre derfra... hader læger... Og desuden hader jeg også at have ubesvarede spørgsmål hængende

men ha' en god aften derude - hvis i er heldige dukker jeg først op om et par år igen

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 22-04-08 10:00

Hej

Bedste cream er hjemmelavet cream. Her er nogle opskrifter på hjemmelavet cream:

Pres en citron og lægge en køkkentrolle i citron saften og rense din ansigt stille og rolig med køkkenrollet. Det siver meget men du får det så bedre bagefter. Du skylder din ansigt med koldt vand.

En advokat og presse den som den bliver helt blødt og ligner nærmest en cream. Smører din ansigt med advokaten og det siver også i starten men du skal have den på i ansigtet i fem minutter så vask den med koldt vand.

Kom vand i en gryde og koge den meget godt, så hent en håndklæde og bøje din ansigt i den kogende vand og læg håndklæden på din ansigt. Prøv at få dampen til din ansigt. Din ansigt blive renset godt.

Håber du får gavn af min gammel metode. Jeg har brugt de forskellige metode i mange år. Folk spørger mig hvad er det for noget cream jeg bruger. Jeg har en meget ren og glat hud. Nogle gange bruger jeg den til hele min krop, når jeg går i svømmehalen, så er det bedre tid til at forkælde sig selv.

Kærlig hilsen
Saline

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 21-12-08 17:20

Bare det var mig, der kun havde den slags luksusproblemer.