/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
res.dels katalog peugeot 406
Fra : masteraugust0
Vist : 1279 gange
400 point
Dato : 21-04-08 22:20

Kan nogen hjælpe med links til ovenstående.?
Bemærk venligst at jeg har skrevet reservedelskatalog(microfische-partsfische)
Jeg kender alle de gængse steder hvor jeg kan købe/søge efter volumenvarer og det er ikke det jeg søger.
Modellen jeg har er en : 406 stationcar 2,0ST 16V type RFR/DEW10J4 ÅRGANG 1999.
Jeg mangler specielt tegning over det hydrauliske koblingssystem/slanger-rør-pakninger(ikke cylindre).

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-08 22:21

En forhandler har den sikkert.
Hvem ellers ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 22:21
Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 21-04-08 22:26

Sunowich, det var da en slags svar
Teil, du må ikke stille spørgsmål inde i mit spørgsmål-tag og opret dit eget , tak!

Som jeg skrev et link til et katalog eller en side , tak

mvh.Jan

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 22:27

Køster har desværre ikke en side på net men en masse bøger ellers lån den evt på biblioteket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 22:30
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-08 22:30

Citat
Teil, du må ikke stille spørgsmål inde i mit spørgsmål

HAHAHAHAHAHA

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 21-04-08 22:36

Sunowich, du får ikke mine point for det vandede svar, dit link til Tsvansen skrev jeg jo netop at jeg kendte til , de sælger volumenvarer-lidt lige som i Netto o.l.
På den igen.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 22:49

Find selv dit lort jeg vil slet ikke have dine tal

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-04-08 23:01

Lån en Haynes bog over bilen på biblioteket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:17

Så Hejdu 58 nu står du for et møgfald Jeg har foreslået haynes bøger hos køster men de duer vist ikke Mærkeligt man ikke selv finder det man skal bruge når det andre finder alligevel intet er værd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-08 23:18

Om lidt sir han

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 21-04-08 23:31

Sunowich, alt jeg beder om har jeg beskrevet i mit første indlæg.
Lad nu være med at blive så sur , hvis ikke du kan besvare eller læse er det da helt ok.
Jeg beklager meget hvis du mener jeg har givet dig et møgfald, har du haft megen modgang her i livet ?

Mvh.Jan(der stadig ikke har fået et brugbart svar)

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-04-08 23:50

Citat
Jeg mangler specielt tegning over det hydrauliske koblingssystem/slanger-rør-pakninger(ikke cylindre).

Inden der er for mange møgfald på dette ling, så brøv lige at låne Haynes bog over bilen på biblioteket, der er de tegninger du skal bruge,

Citat
Bemærk venligst at jeg har skrevet reservedelskatalog(microfische-partsfische)

Men kan du bestemme dig for hvad det er du har brug for, om det er varenummer eller tegning på hvordan det er skruet sammen.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-04-08 06:50
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-04-08 06:53

Her er 406 ikke 407 som forrige inlæg:http://thansen.dk/products.asp?c=1754243291&n=360826432
alimak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-08 08:01

Jamen dog det må jo ikke være fra svansen og det må ikke være en bog fra køsters eller biblioteket og vi har alle misforstået det hele

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-04-08 08:30

Det var da en underlig,højrøvet måde at stille spørgsmål på her i Kandu.
Folk forsøger at hjælpe dig,med kvalificerede svar.Og så bliver de afvist,på denne arrogante facon.
Jeg forstår slet ikke du vil nedværdige dig til at stille spørgsmål her.
Der må være andre forums,der passer bedre til din image.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-04-08 15:59

Det er da kun de autoriserede forhandlere der har et reservedels katalog.
Kontakt dit værksted eller bring bilen på værksted, så slipper du for selv at anskaffe dig et katalog.
I øvrigt tror jeg forhandlerne kører online med deres kataloger i dag.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-08 16:04

Citat
En forhandler har den sikkert.
Hvem ellers ?

Det var også mit svar, det passede ikke men klovnens ønsker.
Han kan jo pille skidtet i småstumper og fotografere dem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-08 16:15

Citat
det passede ikke men klovnens ønsker.

Jeg tog 1 enkelt for mange gange.
Mon Asmund Special kan rette op på det?

Reservedelslister bliver sjovere at læse.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-04-08 17:02

Hej med dig
Hvis jeg mangler en reservedelskatalog så vil jeg kontakt med peugeot til en katalog. Du få rigtigt ting fra peugeot. Prøve at skrive til peugeot om det eller du kan også bestil katalog hos peugeot forhandler.
Held og lykke
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 22-04-08 17:06

Prøv her: http://public.servicebox.peugeot.com

ellers prøv www.hi-speed.dk, hvis der er noget der er værd at vide om Peugeot så ved de det der

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-04-08 17:57

Ja Teil, jeg glemte at du har fået en "skideballe".

år han skælder sådan ud, kan vi alle jo lade være med at svare næste gang, han kommer med et spørgsmål.

hawaii7

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 22-04-08 18:43

Kære venner

Jeg er ked af at i tager det så fortrydeligt op.
Alle mine bemærkninger er bestemt ikke ment som"skideballer" og jeg er beklager hvis i synes jeg har svaret arrogant.
Hvis jeg nu lige skal vende tilbage til starten af tråden , synes jeg det var et meget klart præcist formuleret spørgsmål.
Alle de link i kom med var ikke relevante og jeg ejer en Haynes rep. bog, denne viser slet ikke noget.!!Kun slavecylinder o.l. men det fortalte jeg også.
Ironi er åbenbart gået af mode eller også savnes der måske humor, eller er det bare mig der er galt afmarcheret ?
Jeg har idag fået de oplysninger jeg skulle bruge og også købt delen hos en aut. peugeot forhandler.
Reservedelsmanden havde en del besvær med at finde delen(en lille gummipaknig v/et hydrauklikrør) men det lykkedes tilsidst.
Han fortalte mig også at det var sågodt som umuligt at finde partsfische over Peugeot over nettet.
Men i skal alle have stor tak for jeres forsøg.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-04-08 18:52

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-08 19:19

Citat
Jeg er ked af at i tager det så fortrydeligt op.

Godt ord igen, i dette solskinsvejr bærer man ikke nag så længe.

Annuller spørgsmålet
Fra : masteraugust0

Dato : 22-04-08 20:26

Ingen brugbar svar.