/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
ruder som net modtager
Fra : nickskat
Vist : 368 gange
10 point
Dato : 21-04-08 20:26

kan jeg ikke få min ruder til og modtage ?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-08 20:47

Hvis du følger vejledningen meget nøje - så er det muligt at den vil virke.
Det er bedst at instille via kabelforbindelse.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 21:35

Hvis du selv - ku/kan stiller du jo ikke spørgsmålet her...

Hvis det er et meget let spørgsmål passer det meget godt med 10 point... Men noget tyder på at du syntes det er lidt svært.... Det kan du tænke lidt over til næste gang.

Opsætning af router, SSID, og sikkerhed er forklaret på denne side mindst 100 gange.

Oppe til højre op denne side er der et felt med SØG

Her skriver du router - og i pilfeltet / rulle listen vælger du alle.

Hvis du skal have svar i din egen tråd, skal du lige skrive;
- Hvad hedder din router?
- hvem har du internet hos?
- skal du køre trådløst?

og ikke mindst hvad har du selv prøvet,

vh ben

Annuller spørgsmålet
Fra : nickskat

Dato : 28-04-08 21:03

f