/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Køb af ekstra hylder til skab
Fra : 2100
Vist : 2963 gange
50 point
Dato : 21-04-08 16:06

Søger nogle link hvor de sælger løse hylder på mål som er malet hvide. Det er alm. spåndpladerhylder til at sætte ind i skabe. Er ude efter denne mål 576x600mm 15mm tyk

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 21-04-08 16:16

Du kan selv lave dem, hvis det ikke lykkedes for dig at købe dem færdige, de hvide forkanter kan købes i løs vægt, lige til at stryge på

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 21-04-08 16:19

Jeg gider ikke selv lave dem, da jeg skal bruge 125 stk.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 21-04-08 16:41

Så henvend dig på nærmeste snedkeri, - de fremstiller dem sikkert billigere end det du kan købe dem for i en møbel-butik, når det er den mængde du skal bruge.

Ammitz

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 21-04-08 16:46

Undskyld mig. Som der står i teksten søger jeg nogle link som har disse, så kan jeg selv se om priser passer mig., alt andet er uden interesse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-04-08 17:26

Når Du skal bruge så mange kan en tømrer eller snedker også skære dem ud af hvide plader der er 600 x 3600 mm, dermed bliver spildet minimalt.

Ellers spørg i HTH-køkkener, Ikea m.fl.

Færdigvarer i alle mulige mål er altså ikke bare en hyldevare, det skæres efter tilbud eller på stedet af enten håndværkeren eller handymanden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-04-08 18:58

Jeg har også ledt efter løse hylder og jeg måtte opgive, de mål jeg skulle bruge kunne ikke fåes færdige.
Løsningen blev at jeg købte lange lange træhylder med hvid laminat og fik en handymand til at skære dem ud. Det blev klart det billigste i forhold til hvad forretninger skal have for færdige hylder, som de altså ikke havde i målet. Jeg mener at de lange laminerede plader findes i mindst 2,40 m lange og 60 cm brede. Jeg købte dem i Jem og Fiks.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-08 17:42

Hmm... jeg har skam bare brug for 3 ;(
Eller min fattige studerende datter har.