/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
manglende lyd på bærbar
Fra : tiemaster
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 21-04-08 15:17

mit problem er at jeg ikke har lyd i højtalerne men har i mit headset hvis jeg bruger det...........

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-04-08 15:46

Prøv et par andre højtalere.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 21-04-08 16:55

lidt svært når det er de indbyggede i bærbar

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-04-08 17:47

Jo men de er nok gået en tur! Så må du have en til at skifte dem, en der kan det, eller kan reparere en evetuel løs forbindelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-08 18:56

Fn tasten + F5 (eller en anden med højtalersymbol) kan måske koble fra og til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-04-08 19:50

Hej

Er det et USB headset?
Hvis det er, skal du måske ind i Enhedshåndtering og slå det indbyggede lydkort til, selv om det normalt skulle gøre det selv, når man tager USB headsettet ud.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 01:37

Prøv at gå til Kontrol panel - Lyde og lydenheder, klik på Avanceret under fanen Lydstyrke, bare lige for at kontrolere at du ikke har slået højtalerne fra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-04-08 16:11

Hej

Det der "Enhedshåndtering" skulle jo være "Lyde og Lydenheder"

mvh klaudi