/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
mail-scripts / kontakt -form
Fra : johnnyp
Vist : 469 gange
300 point
Dato : 21-04-08 12:03

Hej er der en der kan hjælpe med en kontakt form ( håber det er rigtigt ydtrykt ). Eksempel kan ses her
http://www.cimplesite.dk/kontakt

Vil gerne have en kontakt form der indeholder det samme, d.v.s. med kode - IP - dato og tid også.

Kan ikke selv programere og har derfor brug for hjælp til næsten det hele. Skriv endelig hvis I skal bruge flere oplyninger. Min server kører PHP

mvh

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 12:51

Er det ikke den slags i forsgøer at leve af?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-08 14:32

Citat
Kan ikke selv programere og har derfor brug for hjælp til næsten det hele.

Få dem der har lavet sitet til at tilføje dine mangler - det kan ikke koste meget.

PS. iøvrigt kan dit site ikke valideres hos W3C

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 21-04-08 15:36

1. Det er ikke den slags vileveraf
2. Det er fra et andet site, der har lavet siderne og vedkommende er stoppet på grund af sygdom og med hensyn til at validre hos W3C så...?????
3. Ville gerne have haft et nyt design m..m., men det må vente til der er lidt flere finanser.

mvh

så leder stadig efter en der vil hjælpe med det som tråden gælder

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 16:01

Hm.
Det er ikke let.
Det undre mig vildt at et site der henvender sig mod, at tilbyder webydelser ikke selv kan finde ud af at lavet dette script...

Hvad kan dit firma - så lave andet end plat?

Tilbage til spørgsmålet.
Formmail kan laves med et script der ligger på din server og stilles til rådighed af 123hotel.dk
Det var den lette del.

Det andet er at din side er programeret og at der ligger en hel del filer på din side til at styre bla. Formamail, formentlig i knyttet sammen med en database på din server.

Det kan du ikke finde svar på her, da vi jo ikke har adgang til se hvad der ligger på din server.

Hvis du køre musen ned over din send knap, kan du se hvad siden påtænker at gøre, i bunden af din browser.

Jeg kan se at der er en del Java programering i siden, disse filer kan vi heller ikke se.

Når bent juul oplyser at den ikke kan validers ved W3C betyder det at siden ikke overholde programeringskonvensioner som beskrevet på www.W3C.org, skønt din side i koden henviser til at den gør det.

Du kan læse mere på www.W3C.org

Måske er der en konkurent tættere på
CimpleSite I/S
Majsmarken 1
9500 Hobro

Der vil løse dit problem.

du kan også kaste det ud på eksperten.dk

Måske er der en der for lidt betaling vil taste lidt for dig.

vh Ben

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 21-04-08 18:53

Benjamin.Hansen

Vil ikke her på siden kommentere din platte menning om hvad vi kan ..

LUKKER HER !!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyp

Dato : 21-04-08 21:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål