/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media player 11 lyd problemer-
Fra : bimbobo2
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 21-04-08 10:01

Hej,
jeg har bemærket, at når jeg spiller musik i WMP11 på min nye Vista PC, er der prblemer med lyden, hvis jeg bevæger muse på de "visuelle effekter" i WMP11.

Jeg har ikke haft dette problem med WMP11 på den gamle XP.

Det er sådan: jeg starter en MP3 elle andet muski... jeg har "mælkebøtte effekt" hvis jeg kører med musen over det grafiske effekt, så krætter lyden og nogle gange virkes som en CD som er "kørt fast" in en CD rom.

Det sker med også med de mp3 jeg har på harddisk....

Hvis jeg ikke er i den side hvor den grafiske effekt kører, så er der ingen problem..

Jeg har en Logitech USB og tastatur trådløs.

resten af PC kan I se her, det er ikke en lille PC, der er hav af power, så det er ikke CPU eller andet.
Kan I hjælpe? Alt er fuld opdateret, VistaUltimate, drivers... alt!

På forhånd tak

Intel E8400 C2D 3.0
ASUS PK5 SE
GForce 8600 GTS 512 MB DDR3
RealTek High Definition
2GB DDR2 6400
WD 80GB
Pioneer 115DBK
Vista Ultimate SP1

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-04-08 10:10

Du kan have så meget kørende -evt i baggrunden- at der ikke er power nok , og ikke RAM nok.

Start med at luge ud , og køb mere RAM hvis du har under 3 GB. De er ikke ret dyre for tiden.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 21-04-08 10:56

Hvis du læste mine specs, så er der i hvert fald manglende power.
Jeg har ikke noget andet kørende, og det gjorde ikke med XP og kun 1 GB

Vi taler her om det nyeste 3 GHZ Dual Core og 2 GB ram 800...

Jeg tror det er en USB controller, når jeg skifter til andre 6 USB porte, så er der ikke noget.

Jeg lukker tråden forløbigt.

Tak for svaret i hvert fald

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 21-04-08 10:57

Jeg har fundet fejlen....
USB controller er defekt, andre virker OK