/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"svarer ikke"
Fra : johanma
Vist : 484 gange
70 point
Dato : 20-04-08 23:30

hej,

Jeg har problemer med nettet...
det startede med at jeg ikke modtog beskeder på messenger, skype osv., jeg også blev logget af disse steder men for mig så det ud til at jeg stadig var online men andre så mig som offline.

Nu har jeg koblet min router fra og kablet går direkte fra modem til computer, ændringen er at messenger nu lige pludselig ikke svarer men det kan jeg ikke se på mit "ikon", jeg kan kun se det når jeg går på den del af messenger hvor man ser alle kontaktpersoner....

Hvad er der galt?
min internet udbyder siger at der ikke er noget galt med net-forbindelsen... og at det var routeren men den er jeg jo ikke på......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-08 11:26

Citat
men for mig så det ud til at jeg stadig var online men andre så mig som offline.

både msn og skype har en funktion hvor du efter x antal minutter automatisk kan vises som offline - det er vel ikke det du tager fejl af ? I så fald så gå ind i indstillingerne og ret det (fjern markering)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 11:29

Du kan da godt gå på nettet.
Hemte mail mm

Hvis du kan det fejler dit netværk ikke noget...

Så er der bare en indstilling i messenger der hænger.

Log af - og inden du logger på læser du alle tekster.

Især dem med Status: Log på som Online

vh Ben

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 21-04-08 11:29

Tak for indlægget, men nej det er ikke det - messenger går helt i stå med beskeden "svarer ikke" hvorefter jeg så skal lukke det helt og starte igen...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 11:56

Jeg kan ikke præcist se eller læse hvad det er du svare på--

Kan kommer din PC på nettet - kan de gå ind på hjemme sider?
Kand du hente post?

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 21-04-08 12:00

undskyld Benjamin.Hansen det var miritdk jeg svarede - da din besked ikke var dukket op hos mig endnu.... men hvorfor var den ikke det??? hmm ser ud til at der er problemer overalt.
Men jo jeg kan godt gå på nettet, tjekke post osv....

Citat
Log af - og inden du logger på læser du alle tekster.

Især dem med Status: Log på som Online

Hvilke tekster er det jeg skal kigge på?

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 21-04-08 12:13

Og kunne problemet være at jeg evt. skal opdatere messenger...??? hvis, hvor gør jeg så det????

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 70 point
Dato : 21-04-08 12:19

Der er 3 felter
Dit brugernavn er øverst
Lige under din adgangskode
Lige her under er en linie hvor du skal vælge log på som online

Hvis det ikke løser dit problem, kan du lave en ny instalation.

http://get.live.com/messenger/config

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 21-04-08 12:26

Tak for svaret Benjamin.Hansen.