/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fester
Fra : fjordglimt
Vist : 459 gange
26 point
Dato : 01-03-03 07:43

Hej Kandu.

Kan der ikke laves en side med forslag til fester, hvo nogle kan komme med gode ideer og tips f.eks. musik og underholdning.
Hej fjordglimt.

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 26 point
Dato : 01-03-03 11:02

Hej fjordglimt

I menuen i venstre side under brugerservice er der et felt kontakt kandu!

der er en adr. service@kandu.dk

Der syntes jeg du skulle stille dit spgsm. og se om de vil gøre noget for dig, der er jo IKKE nogen brugere der kan oprette emner, det kan jo kun kandu, ergo er det til dem du skal stile dit ønske.

Held og lykke med det

mvh
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 01-03-03 11:30

Tak for svaret bantam.