/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Det blå link
Fra : Højris
Vist : 578 gange
500 point
Dato : 20-04-08 23:09

Når jeg surfer rundt på nettet, kan jeg tit opleve at der står "her" eller der "hent" med blåt eller andet, kan jeg i word gøre det samme, der kan jo indsættes liks mm. "jeg er godt klar over at det ikke kan virke på et stykke papir" men hvis det sedes som en mail, hva så. ? kan det virke?.

Hilsen Højris.

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 20-04-08 23:11

ja det kan du.

det lettete er

at du skriver forsjov

www.lalalal.dk og tyker enter

der efter bliver den automatisk blå(linket)
der efter kan du redigere "lalalal" il noget andet...

eller bare kopire et link fra enternettet og sæte ind ;D

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 20-04-08 23:26

Hvad er så noget andet ?
Hvordan redigere jeg i det ?
Højris !!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-04-08 23:27

Hvis du vil lave en link tekst - skal du "højreklikke" på den tekst der skal linke til en adresse.
Vælge hyberlink
i adresselinien skriver du adressen der skal linkes til.

vh Ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-08 23:27

Ja vist virker det, både hvis du skriver eller kopierer et link ind i e-mail og hvis du gør det i et Word dukument, husk at der skal være mindst et mellemrum til andre tegn eller bogstaver, både før og efter linket, sender du Word dokumentet som en vedhæftet fil, så vil modtageren også se dit link understreget og i blåt

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-04-08 00:11

Der var vist noget der ikke kom med da jeg forhøjede poitntsne, nemlig en uddybende forklaring.
den er som følger.

Vi har her havens fugle, nogle er, røde og andre er sorte.

Det jeg mener er at "røde" og "sorte" skal der klikkes på, for at der kan vises en undertekst.
Hvordan gøres det. ?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 500 point
Dato : 21-04-08 04:19

Det er et html tag,s med et link og ser sådan ud>

Kode
Det er et hml tag,klik: <a href="http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=120367"> Her</a>

eksempel:

http://manse9933.dk/test_info/html_tag.htm

Vis du skal sende det med mails så skal du lave din egen mail skabelon eller redigerer i en eksisterende mail,det kan også inlejres i et præsentation ark
i word's

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-08 04:22

Det er html tag,s

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 12:05

Marker orddet "røde"
"højreklik"
på markeringen (tekst der skal linke til en adresse).
Idailogboksen Vælger du "Hyberlink"
i adresselinien skriver du adressen der skal linkes til.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 17-07-08 05:29

Tak for svaret Manse9933.

Det vil jeg arbejde lidt mere med, det ser sjovt ud.