/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis ting til T200 --- ringetoner, bil~
Fra : Uffe29
Vist : 578 gange
125 point
Dato : 28-02-03 19:49

Jeg har lige købt en Sony ericsson T200, men hvor kan man få ting til den ??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-03 07:13

Hej,

Prøv at kigge nederst til venstre på http://www.mobilefun.co.uk/ Du kan også prøve et af følgende link
http://uk.yourmobile.com/
http://ringtones.tiscali.co.uk/tiscalisms/shared/RingGraph.asp
Jeg kunne blive ved, der er 1000-vis af sider på nettet omkring dette, og alle indeholder op til flere "gratis" prøver.

Hygge...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-03-03 23:28

kan du nævne bare et sted...jeg har flere timer, og jeg er for nærig til at bruge 20kr på en dum melodi

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 03-03-03 20:30

hej jeg har også den der sony - ericsson T200 og jeg kan heller ike finde nogle ringetoner jeg begynder at tro at det stort set er umuligt at få en ringetone gratis

Kommentar
Fra : mif

Dato : 03-03-03 21:02

Hej med Jer. Jeg har netop købt Sony-Ericsson T68I, men der er faktisk heller ikke noget at hente dertil. Og jeg ville endda gerne betale lidt for "Smoke on the water"

Kommentar
Fra : dk33

Dato : 05-03-03 19:57

hej jeg har også købt en t200 og jeg har brugt adskillige timer på at finde ringetoner og logo´s.
jeg vil godt betalle normal prisen for dem men jeg ken ikke finde nogen! hvis nogen ved hvor jeg kan finde
dem så skriv til: Daniel_b_k@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : 2slow4you

Modtaget 125 point
Dato : 05-03-03 21:23

hej jeg har hørt at der skulle være nogle gode ting inde på denne hjemmeside http://www.esato.com/ men jeg kan ikke selv finde noget held og lykke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 21:38

Jeps, det har jeg også.....jeg har også kigget på den, og hvis man kommer ind via wap skulle der vist være frit valg på alle hylder.
Mit næste problem er bare at jeg ike kan få wap til at funke

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 05-03-03 22:09

surt jeg ved det ikke men da jeg skulle til at starte med få wap til at fungere skulle jeg ringe ind til mit telefon selskab og bed dem om at sende mig en besked til mig mobil som (installere wap) den ordner alle opsætningerne så prøv at ring derind og se om du kan få dem til at sende dig sådan en besked!

Kommentar
Fra : mif

Dato : 05-03-03 22:39

Jeg har orange, og der skal man bare sende en sms med ordlyden GSMWAP til tlf. 888 og så det hele indstillet. Derefter går du bare ind på http://wap.esato.com, hvorfra du let og hurtigt kan hente logoer, screensavers og ringetoner.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 23:50

Det har jeg også fåettilsendt, men den bliver ved med at skrive failed......og det er pi... irriterende

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 06-03-03 15:38

så ring ind til dit telefon selskab og spørg om hjælp de skal kunne hjælpe dig med det ellers kan du også gå til forhandleren og så vil de hjælpe dig med det!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-03-03 22:47

De taler sgu svensk....så det må vente lidt. Det er da også irriterende at man skal til at vap'pe for at få ting til mobilos

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 19-03-03 14:59

jaah men bare fordi de taler svensk kan de da stadig godt hjælpe dig
men har du prøvet at ringe ind til dit tele selvskab

Kommentar
Fra : osmania

Dato : 23-04-03 08:48

I kan gå ind på Sony Ericssons hjemmeside og få wap lagt ind derfra, det gjorde jeg uden problemer - og jeg har virkelig ikke forstand på mobiltelefoner - eller havde ikke på det tidspunkt - jeg har også brugt esato.com hjemmesiden til både billeder og ringetoner. Der er mange at vælge imellem.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-04-03 11:13

Tak for svaret 2slow4you.
Jeg har byttet den væk med en nokia nu