/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
bøger
Fra : jettemichael
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 20-04-08 00:23

der skulle vel ikke være en som har serien om hule bjørnes klan jeg vil gerne købe den for en rimlig pris mvh jettemichael

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 20-04-08 01:00
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-04-08 08:07
Kommentar
Fra : godtur_dk

Dato : 20-04-08 10:17

Husk også:

http://www.bogpriser.dk/

mvh godtur.dk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-04-08 10:56

Hvis du godt kan lide Hulebjørnens Klan, så er der flere bøger i serien. Hestenes Dal, Mammutjægerne, Rejsen Over Stepperne og Folket i Klippehulerne. Bøgerne er skrevet af Jean Auel og hun har lovet et skrive en afslutning på historien. Alle vi fans går og venter på den sidste bog i serien.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 28-04-08 12:11

jeg har købt serien privat 250 kr det er billigt den er pengene hver syntes den er god er dog lige igang med en anden serie som jeg har lånt på bibiolikteket