/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Dansk Skoleindkøb.
Fra : jay_jay
Vist : 1932 gange
20 point
Dato : 28-02-03 19:05

Er der nogle af jer der er interesseret i, at få Dansk Skoleindkøb til at lukke??

Jeg har besluttet mig for, at jeg i hvert fald vil prøve med alt min magt..

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 28-02-03 19:06

HISTORIEN!

Vores erfaringer med Dansk Skoleindkøb er lidt a’ la det samme som jer andre, men alligevel ikke.

Vi kan jo tage det fra starten.

Vi havde få måneder før, vi i juni 2002 blev kontaktet af en bekendt (Michael Dam)som arbejdede i Dansk skoleindkøb, åbnet et grafisk/reklame bureau. Michael Dam (som vi havde mødt igennem fester og fælles venner) fortalte os, at han havde kontakt til en skole-gruppe som netop stod og skulle bruge et grafisk/reklame bureau, til at lave hjemmesider og foldere til i alt 11 skoler, med et budget på 1.300.000.-. Og som han sagde ”Så var det jo jeg kom til at ’tænke’ på jer”. Han fortalte, at vi kunne få eneret på de skoler og tjene de 1.300.000.-. Der var dog en betingelse. For at han ligesom også fik noget ud af at skabe kontakten, så skulle vi registrere os i Dansk Skoleindkøb (Arbejdsområde: Hele Danmark), pris DKK 30.000.- ex moms (37.000.- i alt). Tager man 37.500.- kontra 1.300.000.-, så er det sQ en god handel.

Det næste var så, at den kontrakt med Dansk Skoleindkøb skulle underskrives lynhurtigt, da de stod og skulle udgive en ny cd og den bekendte ville godt have, at vi kom med på den cd. ”Naiv & Godtroende” som man er, underskrev vi kontrakten, som band os for 37.500.- og som skulle betales d. 31/12-02

Vi blev så lovet, at vi indenfor en uges tid ville få kontakten med skole-gruppen og at hvis det ikke blev til noget, så ville kontrakten med Dansk Skoleindkøb blive annulleret.

Efter 2 uger, havde vi stadig ikke hørt noget fra ham, så vi ringede til Dansk Skoleindkøb for at tale med Michael Dam, også var det det begyndte.
Hver gang vi kontaktede dem, så var han optaget, ikke lige til stede, havde ferie (i 4 uger i træk), var lige gået og så videre. Så kontaktede vi Thomas Rasmussen (Direktøren), men han troede ikke på ”historien”, hans ord var ”Sådan plejer vi nemlig ikke at gøre!”. Til sidst gav vi simpelthen op.

Der skete så ikke mere der, indtil midten af januar 2003, da vi blev ringet op at en fra Dansk Skoleindkøb, som ville påminde os om, at vi stadig ikke havde betalt. Da vi fortalte hende, at vi var blevet lovet annullering af kontrakt, troede hun heller ikke på os og Michael Dam var desuden også blevet fyret i mellemtiden. Vi spurgte hende om hun selv troede, at et NY startet enmandsfirma ville betale 37.500.- for et stykke papir og en cd? Det svarede hun ikke på.

Efter et par timer ringede hun tilbage til os, for at sige at de kunne gå ned til 15.000.- ex moms i stedet for. Vi fortsatte med at sige at det var alt for meget, eftersom vi mente at vi ikke skulle betale noget som helst. Der gik yderligere et par dage og regningen røg ned på 15.000.- inkl. moms, men vi stod fast. Yderligere et par dage og Direktøren Thomas Rasmussen ringede og uden nogen form for diskussion, sagde han at regningen ville blive sat ned til 2.500.- inkl. moms. Han ”tilbød” endda at komme hjem til os for at hente pengene og da vi sagde at vi ikke havde 2.500.- der hjemme, sagde han at vi kunne køre i banken sammen. Efter lidt diskussion blev det til, at vi skulle betale beløbet inden en uge, ellers ville den falde tilbage til det oprindelige beløb.

Beløbet blev betalt efter vi havde talt med en advokat, og fået bekræftet at kontrakten var lovlig.

Må indrømme at det er ”billigt” sluppet, men samtidig er en ”dyr” lærestreg!

Efter har vi så kontaktet nogle skoler og kommuner for at se om de overhovedet kender til cd’en. Nogle kendte til den men brugte den ikke, andre anede ikke hvem de var. Esbjerg kommune fortalte os, at kommunerne normalt stod for indkøb til de kommunale institutioner og at de havde FASTE leverandører (Som de har haft igennem mange år). Han bekræftede dog at de havde cd’en og at vores firma var registret på den.
Yderligere fortalte han, at de ikke havde nogen samarbejdsaftaler med Dansk Skoleindkøb og at sådan nogle registrerings ”firmaer” altid sendte materiale ud til dem. Men materialerne blev bare lagt på hylden eller smidt ud.
Ifølge Dansk Skoleindkøb, så fortæller de jo, at de samarbejder med skoler og uddannelses institutter landet rundt, LØGN! De kunne jo ligeså godt sende et par gamle underbukser til skolerne, det har ligeså meget interesse for dem.

Ved godt det er en lidt lang historie, men den kan næsten ikke gøre kortere.

Vi har besluttet os for, at Dansk Skoleindkøb skal få lov til at arbejde for de 2.500.- vi har betalt. De skal LUKKES og vi vil blive ved indtil det sker. Der er INGEN hæmninger herfra.

M.v.h.
”De hæmningsløse”

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 19:41

Godt initiativ
Jeg har selv været selvstændig vinduespudser, og nogle måneder efter registreringen blev jeg ringet op, og tilbudt at komme i deres registreringer.
Jeg mener det var 500,- de ville have, men da jeg fandt ud af at skolerne indhentede tilbud, så blev jeg sur.
Den dag idag har de stadig ingen penge fået

Kommentar
Fra : polles

Dato : 28-02-03 23:33

Jeg kan også flg. lidt til historien, for et par år siden startede jeg med et lille pædagogisk/it konsulentfirma. Der gik ikke ret lang tid før at jeg blev kontaktet af dansk skoleindkøb, som lovede at hvis jeg betalte omkring 2800 kr så ville jeg få en masse kunder. Det eneste jeg fik ud af det var ingen kunder, tilsendt en cd som ikke virkede. Blev ringet op døgnet rundt da abonementet skulle fornyes. Til sidst måtte jeg true med politianmeldese, og fortælle dem at for det første var jeg gået rabundus, og havde ikke nogen penge til dem lige nu og at jeg ville ud af det.
Jeg fik også ære af at hoppe på nogle sponsorater til et skoleblad, som det senere viste sig at være et ametør blad hvori der var klasket en masse andre fjolser ind som mig, og som sikkert troede på at de var med til sponsorer en god sag og samtidig får lidt pr.
Skodfirma siger jeg bare. Med alle de kr. jeg samenlagt har betalt kunne jeg have anonceret i diverse lokal blade mange uger. Og så var jeg da i det mindste sikker på at der var nogen der havde set det.
Så mit råd til folk der lige er startet eget firma: Hold jer langt væk fra Dansk skoleindkøb !!!!!!!!

Kommentar
Fra : polles

Dato : 28-02-03 23:41

Jay_jay jeg har lige fundet en adresse på en anden dame som kontaktede mig for ca. et år siden, Hun ville gerne i kontakt med folk der havde dårlig erfaring med Dansk Skoleindkøb. Her er udskrift af hendes brev.
Hej

Jeg ligger også på Dansk Skole Indkøbs cd-rom, men er noget forbavset og fortvivlet over deres firma struktur og koncept.
Jeg og andre oplever også at de tjener stort på at udnytte nye små virksomheder, der i en opstartsfase er uerfarne, en smule naive og sultne efter arbejde.
Har du/i fået nogen kunder eller jobs ved at være tilknyttet dem?
Jeg er i gang med en større research, og håber du/i vil give en tilbage melding.

På forhånd Tusind Tak
Emma Paulsen
Jeg har hendes email hvis det skulle have interesse ??

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-03-03 00:19

dansk skole indkøb er skod.............................................hov se en kakaofugl-------------->

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-03-03 00:47

Det er lige noget for jens oluf jersild (rapporten på dr1) eller det nye forbrugermagasin der vistnok kører på tv2

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 01-03-03 21:55

Hej Polles & Uffe,

*Polles*
Self. er vi da interesseret i, at få Emma's e-mail adr. idet vi har tænkt os at gøre hvad vi kan for at få det firma til at lukke dørene

*Uffe*
Ang. reporten & forbrugermagasinet. Det hat vi også tænkt på... Lige nu venter vi på at få et stykke papir med DIREKTØREN's underskrift, hvor der skal stå, at vi IKKE skylder dem flere penge og at når kontrakten udløber i August, at vi så IKKE fortsætter... Når vi har modtaget det, så er vi sikre på at de IKKE kan gøre os mere... og derefter går vi RIGTIG i krig *Gnæk*

Mvh
JJ

Accepteret svar
Fra : polles

Modtaget 20 point
Dato : 01-03-03 22:05

Her er den
To: "Emma Paulsen" puresongs@mail.dk

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 02-03-03 21:31

Tusinde tak Polles... Jeg vil gå igang med at skrive til hende med det samme

Mvh
JJ

Godkendelse af svar
Fra : jay_jay

Dato : 09-03-03 13:52

Tak for svaret polles.

Kommentar
Fra : frda

Dato : 23-05-03 16:18

Hej jay_jay, polles, m.fl.

har I nyt at berette i sagen angående Dansk Skoleindkøb?
Jeg indgav for nogle uger siden (gennem jurist) politianmeldelse mod Dansk Skoleindkøb. Sagen ligger stadig hos politiet.
Se evt. mere info i en tråd, jeg har startet på www.unfairpris.dk

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 29-07-03 20:23

Hej allesammen !!
Jeg er skam også blevet kontaktet af Dansk Skoleindkøb....
Her er min historie :
Jeg er alternativ behandler og moms nyregistreret - Jeg blev i sidste måned den 23/6 ringet op på mit privat nr. ikke mit firma nr.,der er hemmeligt og det jeg har opgivet til told og skat...(det vil sige de har "fundet" mig på mit efternavn,da det er meget specielt!!) - Nå men Mikkel Petersen som den unge "søde" fyr hed der ringede,startede med at sige at der var brug for min arbejdskraft,grundet af at alle skolelærer jo nu var blevet pålagt at de "kun" må have 10% fravær og som følge deraf havde alverdens problemer,som vi/jeg som behandler kunne gå ind og afhjælpe dem med...hvor mange timer jeg ville kunne arbejde om ugen og om jeg kunne tage direkte ud til div. skoler-jeg ville selvfølgelig få transporten betalt....+ om jeg evt. også kunne holde nogle foredrag på skolerne - Det eneste jeg skulle gøre for at komme igang var at få den FAMØSE CD-rom...Efter en sådan smørre og nystartet som jeg er,kunne jeg slet ikke fatte hvor "heldig" jeg havde været....Nå men han lovede at ringe tilbage igen- for jeg havde da så meget jordforbindelse,at jeg sagde at jeg ville tænke over det hele og ihvertfald ikke have mere end 1 amt...(Mit held idag kan jeg se nu !!!)
Han ringede aldrig tilbage,derfor var jeg da sikker på at nogen var ude på at give mig den helst store And...DESVÆRRE fandt jeg dem jo på Nettet og kontaktede dem selv,simpelthen for at finde ud af om det var dem der havde kontaktet mig eller nogen der udgav sig for dem....Den var skam god nok det var dem,han havde bare glemt at ringe tilbage,fordi han havde alt for meget at lave og om han ikke også kunne få en behandling hos mig,når han kom fra ferie haha han var god var han og jeg var Torskedum at jeg ikke kunne gennemskue ham !!! Nå men han bad mig om at sende 10 stk. foldere omkring mit virke som han ville dele ud af til skolernes årsmøde + at de så ville få tekst til det der skulle stå om mig på den snarlig udkomne CD-rom her til august.Han bad på det tidspunkt mig om at sige OK til en ordrebekræftelse pr. mail - det gjorde jeg og dagen efter fik jeg en faktura på 2375 ,-for 1 amt.De bad mig læse korrektur på den tekst de havde sat JAMEN de havde jo ikke nået at modtage mine foldere,så derfor havde de sat mit privat nr og min privat adr. ud på hele Nettet....De kræver deres penge nu og jeg har foreløbig fået 2 rykkere,allieret mig med Dansk Annoncørforening som har været ufattelig hjælpsomme og de har rådet mig til at lade være med at betale og sagt til mig at jeg på alle måde skal blive ved med at afvise dem - det har jeg efter deres råd gjort 2 gange pr. anbefalet brev - Jeg har ikke talt med dem pr. telefon da de har ringet hjem privat til mig i min arbejdstid og der er jeg jo på Klinikken - Men min mor har været her en gang og taget tlf og sagt at de måtte ringe på firma nummer hvis de ville mig noget....det har de iike gjor ENDNU - Så gæt hvem der ikke har læst ret meget på min folder eller måske brugt den som papirsflyver !!!
Bagmandspolitiet er inde i denne her sag - ved ikke hvor langt de går,men hvis vi er mange der kommer frem så tror jeg S.. Dansk Skoleindkøbs dage er talte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I øvrigt mener Dansk Annoncørforening at der har været en sag om dem i efteråret i Ekstra Bladet....Mon ikke der kunne komme det igen !!!!!!

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 29-07-03 20:23

Hej allesammen !!
Jeg er skam også blevet kontaktet af Dansk Skoleindkøb....
Her er min historie :
Jeg er alternativ behandler og moms nyregistreret - Jeg blev i sidste måned den 23/6 ringet op på mit privat nr. ikke mit firma nr.,der er hemmeligt og det jeg har opgivet til told og skat...(det vil sige de har "fundet" mig på mit efternavn,da det er meget specielt!!) - Nå men Mikkel Petersen som den unge "søde" fyr hed der ringede,startede med at sige at der var brug for min arbejdskraft,grundet af at alle skolelærer jo nu var blevet pålagt at de "kun" må have 10% fravær og som følge deraf havde alverdens problemer,som vi/jeg som behandler kunne gå ind og afhjælpe dem med...hvor mange timer jeg ville kunne arbejde om ugen og om jeg kunne tage direkte ud til div. skoler-jeg ville selvfølgelig få transporten betalt....+ om jeg evt. også kunne holde nogle foredrag på skolerne - Det eneste jeg skulle gøre for at komme igang var at få den FAMØSE CD-rom...Efter en sådan smørre og nystartet som jeg er,kunne jeg slet ikke fatte hvor "heldig" jeg havde været....Nå men han lovede at ringe tilbage igen- for jeg havde da så meget jordforbindelse,at jeg sagde at jeg ville tænke over det hele og ihvertfald ikke have mere end 1 amt...(Mit held idag kan jeg se nu !!!)
Han ringede aldrig tilbage,derfor var jeg da sikker på at nogen var ude på at give mig den helst store And...DESVÆRRE fandt jeg dem jo på Nettet og kontaktede dem selv,simpelthen for at finde ud af om det var dem der havde kontaktet mig eller nogen der udgav sig for dem....Den var skam god nok det var dem,han havde bare glemt at ringe tilbage,fordi han havde alt for meget at lave og om han ikke også kunne få en behandling hos mig,når han kom fra ferie haha han var god var han og jeg var Torskedum at jeg ikke kunne gennemskue ham !!! Nå men han bad mig om at sende 10 stk. foldere omkring mit virke som han ville dele ud af til skolernes årsmøde + at de så ville få tekst til det der skulle stå om mig på den snarlig udkomne CD-rom her til august.Han bad på det tidspunkt mig om at sige OK til en ordrebekræftelse pr. mail - det gjorde jeg og dagen efter fik jeg en faktura på 2375 ,-for 1 amt.De bad mig læse korrektur på den tekst de havde sat JAMEN de havde jo ikke nået at modtage mine foldere,så derfor havde de sat mit privat nr og min privat adr. ud på hele Nettet....De kræver deres penge nu og jeg har foreløbig fået 2 rykkere,allieret mig med Dansk Annoncørforening som har været ufattelig hjælpsomme og de har rådet mig til at lade være med at betale og sagt til mig at jeg på alle måde skal blive ved med at afvise dem - det har jeg efter deres råd gjort 2 gange pr. anbefalet brev - Jeg har ikke talt med dem pr. telefon da de har ringet hjem privat til mig i min arbejdstid og der er jeg jo på Klinikken - Men min mor har været her en gang og taget tlf og sagt at de måtte ringe på firma nummer hvis de ville mig noget....det har de iike gjor ENDNU - Så gæt hvem der ikke har læst ret meget på min folder eller måske brugt den som papirsflyver !!!
Bagmandspolitiet er inde i denne her sag - ved ikke hvor langt de går,men hvis vi er mange der kommer frem så tror jeg S.. Dansk Skoleindkøbs dage er talte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I øvrigt mener Dansk Annoncørforening at der har været en sag om dem i efteråret i Ekstra Bladet....Mon ikke der kunne komme det igen !!!!!!

Kommentar
Fra : trinehenrichsen

Dato : 29-07-03 22:05

Hej!

Jeg har også været ude for Dansk Skoleindkøbs "rekrutteringsmetode", bekræftede aftalen om CD-rommen via mail, og modtog dagen efter en faktura på ca. 5000 kr. Jeg har ikke betalt regningen, har fået 2 rykkere og er blevet ringet op af en advokat fra Dansk Skoleindkøb, som ville ringe til min revisor, der har indgivet en klage vedr. Dansk Skoleindkøb til Forbrugernævnet. Det er snart en måned siden, så måske var det bare en ansat i Dansk Skoleindkøb, som ville "true" mig lidt til at betale i en fart.......? Man tænker jo snart alt slemt om dem og deres metoder...

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 30-07-03 10:41

Hej,

Jeg er utrolig glad for alle jeres historier, vi er åbentbart ikke de eneste. For et stykke tid siden, blev vi kontaktet af ejeren af DSI, og "ordrede" os til at fjerne DETTE indlæg, fre Kandu.dk, eller ville han sagsøge os for alt hvad vi ejede. Da vi bare sagde at vi intet kendte til det - sagde han vi havde til den forudgående fredag for ellers!!! - Siden da har vi intet hørt... .oO(Mon der er en der er nervøs??)

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : steinway

Dato : 31-07-03 15:41

min historie er således:

Talte med en bekendt som mente at mit firma (som slet ikke er registreret endnu) burde være med på Dansk Skoleindkøbs CD. Han havde selv købt registrering for et par amter, og mente, at det lige var noget for mig - men han havde ikke fået nogle jobs endnu! Dagen efter blev jeg kontaktet af en sød pige (!!)fra Dansk Skoleindkøb, og sikke dog dygtig og sympatisk hun var... Og eftersom jeg jo var forberedt på denne samtale, fattede jeg jo ikke det mindste mistanke, idet jeg nærmest selv havde bedt dem om at kontakte mig. Det endte naturligvis med, at jeg modtog en mail som jeg skulle returnere - med mit indtastede navn på en tom linie - for det kunne jo ikke gå hurtigt nok - der var deadline næste dag. Jeg undrer mig over at sådan en mail-kvittering overhovedet kan være juridisk bindende - er den det? Efter at have hørt alt den negative omtale af Dansk Skoleindkøb, har jeg så besluttet mig for at lade være med at betale fakturaen som først skal betales om en måned. Men jeg er selvfølgelig bange for at få en sag på halsen. På den anden side er jeg måske lidt heldig - jeg ejer ikke det firma, der er registreret på deres CD!! Det eksisterer ikke, men Dansk Skoleindkøb mente, at jeg da sagtens kunne købe en optagelse, når bare jeg sagde, at det ville blive registreret på et senere tidspunkt. Ergo er jeg registreret på et fiktivt foretagende - er altså stadig privat person. Jeg har naturligvis besluttet mig at finde på et alternativt navn i tilfælde af at jeg ønsker at blive momsregistreret. Er jeg mon heldigere stillet ved nægtelse af betaling i forhold til en evt. sag - i kraft af at mit "firma" aldrig har eksisteret? Og mit andet spørgsmål som tidligere nævnt: Hvor juridisk bindende er sådan en e-mail bekræftelse uden en rigtig håndkrevet underskrift?

Mede venlig hilsen

JN

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 01-08-03 20:44

Hej JN,
Jeg har har haft kontakt til en ret så dygtig advokat ang. det juridiske i det her...Han sagde til mig at da jeg "kun" havde sagt OK pr email til en ordrbekræftelse,så "fangede bordet"- dog skal man ikke bryde sammen med det samme og betale - hellere have "is i maven" sagde han. - De skal så tilgengæld leve op til deres del af aftalen,for mit vedkommende levere den rette tekst og det har de stadig ikke gjort + de kan IKKE forlange penge før vi har godkendt det arbejde de har lavet,i dette tilfælde på en CD-rom...og ud fra det der er ved at vise sig i hele denne sag,vil jeg slet ikke havde noget som helst med dem at gøre - Det er Platugler af den værste slag,som udnytter os Nystartere og vores desværre uvidenhed !!!!
Gå ind på www.annoncehajer.dk der finder du mange svar!!
KH. G

Kommentar
Fra : krudt

Dato : 06-08-03 20:44

Hej!

Vi har også stiftet bekendtskab med Dansk Skoleindkøb. Min mand startede som selvstændig for godt 1 år siden og kort tid efter ringede de til ham om annonce. Desværre dumpede han også i og for nylig ringede de igen for at forny det, men han sagde til dem at de ikke skulle forny noget som helst. Men trods det kom der et girokort som vi ikke betalte. Så ringede de igen i går hvor de lige ville tjekke op på hvorfor vi ikke havde betalt. Det fortalte han dem og smækkede så røret på. I dag var der så en rykker i postkassen, men vi melder dem også til politiet samtidig med at vi også melder infoavisen, for de har sendt en ordrebekræftelse med noget vi slet ikke har bestilt! De er en flok røvhuller alle sammen! Er der andre der har kendskab til infoavisen.dk?

mvh krudt

Kommentar
Fra : frda

Dato : 06-08-03 22:26

hej krudt,

jeg har heldigvis ikke stiftet kendskab til infoavisen.dk, men Dansk Skoleindkøb (DSI) derimod..... Sørg endelig for at politianmelde Dansk Skoleindkøb, hvis I føler, at der er tale om bedrageri (hvilket der utvivlsomt er - det er trods alt DSI). Forvent dog, at politiet forhåndsafviser den - uden at have undersøgt sagen nærmere overhovedet.

Jeg lod for et par måneder siden DSI politianmelde efter straffelovens §279, men Københavns Politi samt Statsadvokaten for København har begge forhåndsafvist at undersøge sagen nærmere. Man kan undre sig over politiets holdning, idet Forbrugerombudsmanden også af den opfattelse, at der forelå bedrageri. Nu er sagen imidlertid rejst politisk over for rette vedkommende i Folketingets Erhvervsudvalg.

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 12-08-03 16:27

Hej allesammen,

Jeg har igen haft kontakt med Dansk Annoncørforeing - For jeg bliver ved at får rykkerer og nu trusler om Domstole og det hele... Ja Ja
Nå men - Dansk Annoncørforening har oplyst mig at på torsdag på DR.1 i Pengemagasinet kl 2135 vil det handle om annoncehajer - Dansk Skoleindkøb skulle være med (hvis de ellers vil) Jeg skulle havde haft min sag med, men DR havde allerede NOK om DSI Det siger jo alt ik !!!

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 12-08-03 20:55

Hej igen,
Kunne vi ikke i fællesskab anmelde DSI til politiet ?? Har talt med både en jounalist nu og Dansk Annoncørforening igen.
De råder mig til at have "is i maven " og samle så mange som muligt mod DSI.

Hilsen G

Kommentar
Fra : frda

Dato : 13-08-03 13:40

Hej alle,

jeg vil på det kraftigste anbefale folk, som føler sig snydt og bedraget af
Dansk Skoleindkøb, Fairpris, HRI, etc., kontakte mig enten via mail
(tux@sentinel.dk) eller på tlf (40 55 04 41) hurtigst muligt. I
morgen (torsdag kl. 21.25) i Pengemagasinet handler det om, hvordan
disse firmaer overrumpler og fupper ofte nye og uerfarne, der netop har
ladet sig momsregistrere. Jeg vil sørge for at videresende folks
hændelsesforløb tilrette vedkommende, så ens historie har mulighed for at
komme med som en del af udsendelsen.

vh Frederik Dannemare

Kommentar
Fra : polles

Dato : 04-09-03 22:04

Nå nu må det da være døden for Dansk skoleindkøb. efter i aften. Ikke en kunde de fremvise der have fået en kunde.

Godt gået til DR, selv om det har taget lang tid....
Men bedre sent end aldrig !!

PS : var eller er der nogen herfra kandu der havde deres sag med i TVA-pengemagasinet. ?????

Polles