/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
easy CD creator!!
Fra : TEAS
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 28-02-03 18:53

Dette program med brænder vil ikke mere brænde så CDen kan afspilles på vores
CD anlæg Men kun på PCen.CDen bliver lukket efter brænding,
Det er både MP3 og fra CD til brænder.
mvh
TEAS
Der er W.98.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 110 point
Dato : 28-02-03 18:58

prøv at downloade gradis en demo af nero i 30 dage,og se om det vil:
www.nero.com
ellers fjern easy CD creator og indstallere det igen,måske er der noget der er gået istykker.
kontrol panel.tilfør/fjern programmer.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 19:00

Det kunne være kvaliteten på cd'erne ???
eller fordi det er mp3 ????

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-02-03 19:03

det var osse med hensyn til en test om nero ville,for det ikke er andet end easy CD creator
der er galt....

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 28-02-03 19:10

Jeg kan til dels forstå det, når det er konvertering fra Mp3 til CD-kvalitet, da efterhånden mange mp3 filer er lavet som mp3Pro, som det ikke er sikkert at e.cd.cr. kan håndtere i din udgave, men kræver en opgradering.
Problemet med alm. cd-lyd til cd-lyd forstår jeg ikke, så der ville jeg vælge at gøre som XOU foreslår, da Nero 5.x understøtter mp3Pro.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 28-02-03 19:15

prøv at sætte brænde hastigheden ned til en 8 * X

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 28-02-03 22:56

Tak for svarene.Den brænder 4x600.
Et kopi af en CD kan jeg kun afspille på PCen.
Jeg kan forstå at NERO 5 er bedre og lettere at bruge?
mvh
teas

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-02-03 23:00

der er en guide der gør det lidt at bruge f.eks kopier fra cdrom -til- brænder cdrom
men det er da et forsøg værd at prøve...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-03 06:47

Hej TEAS

Inden du gør en hel masse, prøv da at afspille "den brændte" CD på en vens CD-anlæg, gerne et af nyere dato.
Hvis dit eget CD-anlæg er af ældre dato, er det ikke ualmindeligt, at en brændt CD ikke kan "læses"/afspilles. Hvis det er sådan, har det intet med brænderprogrammet at gøre.
Da jeg ikke ved hvor gammelt dit anlæg er, så er dette indlæg, bare til din orientering.

Med venblig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 01-03-03 09:32

Hej Franksp!
Vores CD anlæg er 2 år gammelt og det er først her på det sidste at det ikke kan afspille .
Jeg prøver idag på et andet CD anlæg.Det er en PC fra Qompaq hjemme pc ordning.Har opgraderet
drivere de nyeste var fra sidst i 2000.Den har brændt udmærket indtil nu.Jeg fik oplyst at den skal lukke
cden efter brænding og det gør den.
Det omtalte MP3Pro kan easy CD ikke kører det?

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 03-03-03 11:19

Tak for svaret xou.
Nu kører det bare
mvh
Teas