/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Søger Danmarkskort
Fra : 2100
Vist : 569 gange
40 point
Dato : 18-04-08 23:39

Jeg søger et sted på nettet hvor man kan se Danmarkskort med længde og breddegrader. Det skal være sådan at man kan aflæse en by nøjagting med længde og breddegrad

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-08 23:42

Hej med dig.
Du kan downloade google earth det er gratis og et dejligt pogram. Der kan du se hvad du vil og der er det hele

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-04-08 23:43
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-08 23:47

I google earth kan du også komme ud og flyve i eks.en jæger og krache i dit eget hus det er faktisk også det nemmeste da det er skie svært at flyve

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 18-04-08 23:57

Tak for svaret piaskov. Super

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-04-08 08:47

Ja gu er det svært at flyve en jæger LOOL Prøv en jager.... det er osse svært, men dog mere normalt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-04-08 09:59

Hej med dig.
Tak for point håber du kan bruge det. Vi er meget glade for det herhjemme.
Det er da sjovt. Vi skal til budapest i næste måned og har også været inde og se på byen.
Held og lykke med det

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 02-07-08 11:58

Jeg har lige landet en F-16 i min baghave

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 02-07-08 12:00

Sunowich, du ved i Google Earth i flysimulatoren kan man bare trykke på skærmen med musen så kan man bruge musen istedet for piletaster. Det er nemt.
Reguler farten med Page Up og Page Down og flapperne med F og Shift+F.
Og brems på venstre hjul med , (komma). Og brems med højre hjul med . (punktum).