/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Opg. om Polen
Fra : ivanovic1
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 28-02-03 16:15

Hej alle,

Er ved at skrive en opg. om polen er der nogle der kender en hjemmeside, hvor jeg kan gå ind og se på BNP, privatforbrug, ledighed osv. så jeg kan analysere landet.

Har selv fundet en del, men der er kun få tal, to år tilbage, skal bruge nogle tal som går nogle år tilbage og som går frem til 2001 eller 2002.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : zanzijust

Dato : 28-02-03 16:28

Ja, der er faktisk en god en.... Det er www.uvm.dk ude i siden er der en menu hvor der i en af undermenuerne er en der hedder "Lande-fakta" mener jeg. Og derfra finder man så bare Polen.... Held og lykke med din opgave!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 28-02-03 16:44

Hej

Dette er en side med noget analyse af Polen, ved ikke om du kan bruge den, måske noget af det, men du kan jo kigge på den.

http://danskeanalyse.danskebank.dk/link/PLNprognose01102001/$file/Polen1.pdf

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-02-03 16:45

har prøvet at lede men kunne ikke finde det på www.uvm.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-02-03 17:24
Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 28-02-03 23:20
Accepteret svar
Fra : zanzijust

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-03 00:33

Aj for fanden det må du undskylde! det er www.um.dk ...... Udenrigsministeriets hjemmeside... Du skal gå ind i "Uderrigspolitik" og så "lande-fakta" og så er den der

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-03-03 12:13

Tak for svaret zanzijust.