/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internetexplore
Fra : johnni
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 18-04-08 17:58

er kommet til at slette mit internetexplore på skrive bordet hvordan får jeg den igen.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 18-04-08 18:05

Du må kunne downloade den fra microsoft update. Ellers prøv, om Du kan downloade den via google.
Mvh.
Morten

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-08 18:06

Det er vel bare genvejen.

Find iexplore.exe, højreklik på den og vælg Send genvej til Skrivebordet.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-04-08 18:17

Tryk på start, op øverst til venste er iconet, tryk med ventre museknap, hold knappen nede og træk den ud på skrivebordet...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-08 18:19

Du finder det på de fleste installationer på

C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

Men det er da muligt at placere programmet et andet sted.

brug stifinderen og klik dig frem til det højreklik på exe filen og væg at danne en genvej, som du så placerer på skrivebordet.

Du kan også finde det under menuen med alle programmer.

Hvis du ikke forstår hvad der menes er det på tide at slukke computeren for godt og finde strikketøjet frem i stedet.
Det vil jeg også anbefale bøllebob, når hun giver så fjollede råd.

Kommentar
Fra : slynglen

Dato : 18-04-08 18:33

Højreklik på Skrivebordet, væg Egenskaber, følg billederne:

http://imageshack.dk/imagesfree/L2N36660.png

Kommentar
Fra : slynglen

Dato : 18-04-08 18:34

væg = vælg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 19:10

Hvordan slette ? Transor´s forslag burde løse problemet, men det er nemmere i højre kliks menuen at bruge Send til og så klikke på Skrivebord (opret genvej) , har du været i Tilføj og fjern programmer - Tilføj/fjern Windows komponenter ? Så derind igen og sæt markering ved Internet Explorer, fuldfør guiden og genstart computeren, eller har du været i Program adgang og standarder og der fået fjernet adgang til Internet Explorer ?
Du må komme med nogle flere oplysninger, før vi kan hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 18-04-08 21:07

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-04-08 21:19

Og tak for point :)

Kommentar
Fra : slynglen

Dato : 18-04-08 22:33

hhhmmm.. du er åbenbart ikke interesseret i at få adgang til Internetindstillinger via ikonet...