/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
deprision
Fra : jettemichael
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 18-04-08 16:37

hej nogen der har prøvet at have deprisioner jeg er snart gavet i det nej det bliver man aldrig har lige været meget langt nede min kære mand måtte til sidst snakke med hårde ord før de fandt ud af at jeg skulle sørme da have andet medicin og nu er jeg oven på igen nyder det gode vejr og min dejlige mand og 5 voksne børn og 2 dejlige børnebørn så for enden af tunlen erder et lys mvh jette jeg mener andet medicin

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-08 16:41

- rart at høre om et menneske i bedring.
Og til din familie som så også er på vej ud af mørket.

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 18-04-08 16:47

Tak for svaret Eyvind.ja det er rart for det rammer også min mand og børn de bliver kede af det men jeg er født sådan men uha jeg har det så godt nu mvh jette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 16:49

Dejlig at du er på vej ud af mørket, nej jeg har ikke selv haft depressioner, men min bedste ven har problemer engang imellem, det er en stor belastning både for ham selv og omgivelserne, heldigvis er han ovenpå lige nu, og har været det længe, efter at have fået ordineret ny medicin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 16:50

Hvor lyder det bare dejligt jette. Du og din familie går lysere tider i møde på mere end en måde

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 18-04-08 19:40

Kære Jytte,

Det er jo dejligt at du er kommet på benene igen. Ved du hvad alle har prøvet det mere eller mindre.

Livet er fuldt med glæder og sorg og det er en rutshbene op og ned tur. Vi er mennesker, der får nedtur og vi skal bare søge for at få hjælp til at komme op igen. Nogle gange har man brug for hjælp fra en læge eller en veinde eller skriver til nogen der ikke kender dig.

Når du er kommet op igen så er det også vigtigt for dig selv at lave et eller andet som du kan lide i din fritid. Jeg går selv til svømning i min fritid og det er hyggeligt at der kommer nogle kvinder på din alder så snakker vi lidt i sauna eller når vi klæder om. Vi kender hianden ikke men det gør vi alligevel. Eller et andet aktivitet som du kan lide at lave..

Knus herfra
Saline

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 19-04-08 12:06

tak for jeres søde svar allesammen det varmer i er utrolig rare allesammen jeg er i en god periode lige nu er helt på dupperne men ved jo at det kan ske igen sådan må man godt nok ikke tænke men jeg har jo lidt af det i 48 år så man kan ikke helt lade være mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 19-04-08 12:07

hej nordsted ja vi går en dejlig tid i møde med sol og sommer og camping mvh jette