/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bade kugler i sæbe -hvorhenne?
Fra : Fieeh
Vist : 3352 gange
41 point
Dato : 18-04-08 14:06

Som mindre havde jeg en masse små kugler, eller kapsler med flydende sæbe i, formet som alle mulige forskellige figurer, specielt hjerter, søløver og nogl elefanter. De kunne fåes i mange forskellige farver, også sort og sølv osv - men nu aner jeg ikke hvor jeg kan finde dem henne? Det er år siden de var "på mode", og jeg kunne godt bruge nogle flere, da jeg synes de er så hyggelige :)

Og evt. et mere præcist navn for dem, og et navn for dem på engelsk? For ved "soap balls" kommer der ikke så mange ting, og det der endelig er, er ikke det jeg leder efter.

Nogle der ved hvad jeg snakker om, og evt. kan hjælpe? :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:18

Jeg ved min datter har haft købt dem i Matas. Men da det er nogle år siden er jeg ikke sikker på de findes længere

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 14:20

Jeg har selv været i Matas og kigge, har været en del steder, og de er svære at opstøve må jeg indrømme...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:21

Jeg søger videre, de må da være til at opdrive

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 14:25

Ja det skulle jeg da også mene.. Jeg har siddet en times tid og søgt på alt muligt med soap, capsules, liquid, figures osv - også på dansk.. Og tak :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-04-08 14:48

Jahaaa... Men man er jo blevet mere forsigtig med, hvad man vasker sig med i dag...

Hvad med sådan noget som detteher i stedet?

http://www.charmeogstil.dk/7289228

Det ser retignok lækkert ud...

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 14:50

Neeej, det er ikke lige sådan noget jeg leder efter heller - men det ser også godt ud :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-08 14:54

http://www.denlillegaas.dk/shop/default.asp?ProductID=BA2029 sådan noget lignende ???

så finder du dem i alle mulige butikker - stormagasiner - supermarkeder - tigermarked osv - du skal søge på gæstesæbe

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 14:57

Det ser rigtigt nok ud - bortset fra jeg ikke helt kan finde ud af, om det er i sådan en "kapsel", med flydende sæbe indeni.. De kunne fås i rigtig mange farver og figurer.. mest dyr..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:58

Hvis det er sådan nogle sæber jeg tænker på, så kan jeg ikke finde dem. Jeg gi'r op

De er nok ikke moderne længere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 15:19

Dette her er det nærmeste jeg kan komme det

http://alfredogco.dk/?traeid=494

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 41 point
Dato : 18-04-08 15:22

Og så var der liiiige badeperlerne:

http://alfredogco.dk/?traeid=506

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 15:26

Badeperler - lige præcis :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-04-08 15:27

...Det er bare ikke sæbe, men olie...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 15:35

Nååå var det badeperler de hed, men så var jeg dog ikke helt gal på den med de figurer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-08 21:56
Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 21:57

Det er heller ikke lige sådan nogle - de er i kapsler, og har fundet ud af det er olie der er i, og ikke sæbe :)

Godkendelse af svar
Fra : Fieeh

Dato : 18-04-08 21:57

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-08 22:05

http://alfredogco.dk/?traeid=460

Her er eller i alle afskygninger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 22:07

Nååå jeg troede det var figurerne du efterlyste

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-08 14:37

Tak for accepten af mit svar...

Selv om jeg synes, det var lidt ufortjent... Jeg bladrede bare lidt i Nordsteds link..

...Nordsted, jeg sender lige pointsene videre til dig...