/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Downloading af Spar 2
Fra : JRC
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 18-04-08 13:24

Hejsa kan nogle sige mig hvordan jeg kan downloade eller bare få fat i sangen ''byens bedste bryster'' lavet af spar to?

MVH Jonas

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-04-08 13:29

Hej med dig.
Prøv lige at tjekke den her side ud.
www.lyricsansongs,com
Der er jeg sikker på du kan få den

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-08 13:38

Kan du nøjes med kvaliteten på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kxgX4CaoIE8 så vil jeg grave mit tip frem, så du kan gemme filmen som mp3

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 13:41

Hey ovn... så vil jeg ikke komme med det link

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 13:43

Hej Nordsted1, jo vi kan så se hvem som er hurtigst, der er nemlig ingen tip endnu, det er i et par spørgsmål, at jeg giver forklaringen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 13:45

Du kan downloade musikken med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Får du problemer så spørg bare o.v.n

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 13:46

Download fra youtube

Her kommer en delvis kopi af et indlæg jeg skrev i et andet spørgsmål: YouTube videoer er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader, der er ingen grund til at bruge andre konverterings værtøjer, det sler en gang imellem at den hentede fil ikke kan omdannes, når du vil omdanne så hold øje med hvad filen hedder i YoutubeDownloader, den skal have (og har i de fleste tilfælde) samme navn som der står over filmen på YouTube, hvis der bare står get_video så skal du ind og omdøbe filen først, giv filen et navn og slut af med .flv det er vigtig at du husker .flv efter navnet, YoutubeDownloader kan bruges som selvstændig converter og omdanne alle filer som den supporter, uanset hvor de kommer fra og hvilken program du har brugt til at hente

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 13:47

o.v.n det var det tip du mente ik?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 13:51

Citat
Jo du forstår mig rigtig, jeg håber ikke at det var forkert af mig at skrive sådan som jeg gjorde i dit spørgsmål, hent det lille gratis program YoutubeDownloader: http://youtubedownload.altervista.org/ så kan du hente videoer hjem på computeren, de er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, programmet kan også omdanne videoen til mp3 hvis det er noget, jeg håber at jeg har skrevet så du forstår, ellers spørg om mere hjælp, det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader
hvorfor kan jeg ikke lade være at konkurere på hurtighed med kvinder, jeg taber hver gang jo Nordsted1 det er den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 13:58

For god ordens skyld skal det vel også nævnes at sangen kan købes: http://bilka.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSShop/Track?id=1763154615

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:08

Så så o.v.n. op med humøret igen, du kom dog først med linket fra youtube, jeg kom til at sidde og kikke billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 14:13

Men hvad med spørgeren ? Eksperimenteres der med YoutubeDownloader eller hvad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:15

Nej han sidder da også og kikke billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 14:23

Øh hvor er de der meget interessante billeder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:32

Hende på youtube, som væltede på sine rulleskøjter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 14:43

Jeg sadler min hvide hest og får pigen på skøjterne igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 14:47

Hvor er det pænt af dig... måske du også skulle tage noget overtøj med til hende, så hun ikke bliver forkølet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 14:53

Klikkede lidt rundt, den her har jeg faktisk ledt længe efter, den er sjov http://www.youtube.com/watch?v=yU0xM-xt1U4 ang. overtøj, jeg går ind for naturvarme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 15:03

o.v.n du kunne da bare have spurgt mig, de 10 rockere har jeg da

Så du afsted med dig, jeg er noget bekymret for hendes helbred

Godkendelse af svar
Fra : JRC

Dato : 18-04-08 16:18

Tak for svaret o.v.n..

Det var den originale jeg skulle bruge så kunne ikke bruge den fra bilka det er nemlig club mix. men har den nu tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 16:25

Selv tak, kom du godt i gang med YoutubeDownloader