/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hjælp har set i tv en frugt / grøntsags ~
Fra : Thomasu
Vist : 906 gange
70 point
Dato : 28-02-03 15:30

Hej jeg har et lidt meget mærkeligt problem .

Problemet er at jeg har set i tv for en til to uger siden har set i en tv-shop på en eller anden kanal kan ikke huske hvilken

men der solgte de en en frugt presser som kunne tage hele appelsiner og mange andre slags frugt nu vil jeg gerne købe den men ved ikke hvor jeg så den

prisen for den lå mellem 1100 /1200 kr

så jeg håber at en af jer her kan hjælpe mig

eventuelt med en hjemmeside adresse

p.s jeg har haft fat i det firma som hedder tv shop og de havde den ikke og heller ikke tvbutikken

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-02-03 17:20

Hejsa,

Nu har jeg ikke selv set den omtalte presse, men mon ikke det er dette "krapyl"
http://www.siemens-hvidevarer.com/PDF_documents/press/3570764.pdf

Kommentar
Fra : Thomasu

Dato : 28-02-03 17:25

nej det er ikke den

den jeg snakker om sortere selv alt skrældet i en beholder man kan tømme den jeg snakker om kan presse alt der kan presses

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-02-03 19:38

Hej - jeg tror osse jeg så den reklame du snakker om, det var den med en meget gammel mand der var frisk som bare h------ fordi han drak juice

- men kan sgi ikke huske hvad den hed - den var opkaldt efter ham ( tror jeg nok ) men jeg skal nok prøve at se om jeg kan komme i tanke om det, og så vende tilbage ....

Kommentar
Fra : Thomasu

Dato : 28-02-03 22:55

ja jeg mener også det var ham du snakker om som var meget frisk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-02-03 23:17

Ja, en ældre herre - vel overdrevet solariebrun, ansigts-opstrammet og fuld af peps

iiihhhh kan ikke huske hvad han hedder - er sikker på presseren hed det samme som ham ( i hvert fald hans efternavn eller så noget )

Jeg tænker videre og som sagt når jeg kommer i tanke om det - vender jeg tilbage.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-03 13:41

Hmmm! Mon det kan være denne?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-03 13:42

Tsk, tsk, tsk... ja og så skal man jo også liiiiige huske at vedhæfte link http://www.peleiden.dk/helseetc/index.php?siden=greeney_info

Kommentar
Fra : Thomasu

Dato : 01-03-03 14:30

nej clan det er ikke den den er hvid

Accepteret svar
Fra : dortedyg

Modtaget 70 point
Dato : 12-03-03 16:25

Den har du set på TV Danmark 1

/dortedyg

Kommentar
Fra : Thomasu

Dato : 12-03-03 17:06

hej Dorthe det kan nok godt passe men hvordan finder jeg den igen ???
jeg vil som sagt gerne købe den

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-03-03 22:27

Hej Tomasu.

Prøv engang at gå herind

http://www.tv-shop.com

Der må du da kunne finde frem til den. Jeg har godt nok ikke kigget efter den, men hvis det er i tv-shoppen du har set den, mon så ikke den findes på denne side.

Go' jagt
Mone

Godkendelse af svar
Fra : Thomasu

Dato : 13-03-03 15:33

Tak for svaret dortedyg. så lykkes det efter et svar fra Dorthedyg

navnet på maskinen er Pover Juicer

og den kan findes her

http://www.tektvshop.com/pages/614254/index.htm