/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Golfbag som cykelanhænger!
Fra : horseman
Vist : 1857 gange
200 point
Dato : 18-04-08 08:04

Jeg har lige købt en brugt golfbag med køller. Jeg har imidlertid kun en cykel.
Er det ikke muligt at fastgøre golfbagen som anhænger til cyklen? Og hvilket grej skal jeg bruge?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-04-08 08:38

Det har jeg prøvet, men kan ikke anbefale det...

Jeg bandt bare golfbagen fast til bagage bæreren med sejlgarn,
men måtte cykle ret langsomt, ellers raslede køllerne for meget...
(billige golfbags er ikke beregnede til landevejs kørsel).

Nu har jeg én med gummihjul, nok bedre, men så alle tilråbende:
"Han spiller golf og har ikke engang råd til bil". Svend

Kommentar
Fra : horseman

Dato : 18-04-08 10:01

Jeg var klar over at sejlgarn ville være en dårlig løsning! Det er ikke nogen billig bag; den har brede gummihjul. Men der skal nok købes en metaldims til fastgørelse? Måske hos en cykelhandler?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-04-08 10:24

Nogen har jo vogne med småbørn efter deres cykel,
prøv at se hvordan de forbindes...Svend