/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor kan man ikke aflsutte et indlæg
Fra : Enim
Vist : 464 gange
25 point
Dato : 28-02-03 15:25

Sagen er følgende. Jeg skrev et indlæg med titlen: lagranien multipliers, der kom ikke nogen konstruktive svar på mit indlæg og imellemtiden har jeg selv fundet løsningen, ergo vil jeg gerne lukke mit indlæg. Jeg har dog ingen interesse i at tildele de point jeg har forbundet med indlæget, idet ingen har formået at svare....
Der må vel også fra "kandu.dk" være et ønske om at indlæg bliver "besvaret" ellers ligger der blot utallige ligegyldige indlæg derude...

Afslutningsvis ros for et ganske udemærket site!

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 35 point
Dato : 28-02-03 15:27

har selv lige været nødt til det samme, du kan ikke give dig selv pointene...du må vælge et indlæg eller lade spørgsmålet stå...

Godkendelse af svar
Fra : Enim

Dato : 28-02-03 15:30

Takker for svaret, kort efter jeg stilte dette spm, fandt jeg svaret andetsteds, svaret var omtrent det samme som dit.

Hygge

Kommentar
Fra : craca

Dato : 01-03-03 14:15

Du kan også vælge at skrive en kommentar som er svaret på dit spørgsmål og derefter tildele point til den som har kommet med den bedste kommentar udover dig selv. Vedkommende har brugt tid på at svare, så det kan bare være et 'tak for hjælpen, men jeg fandt selv ud af det'. Du har jo allerede betalt pointene, så der går ikke noget fra dig. Derudover vil dem som efterfølgende køber svaret (som jo er blevet lukket), ikke gå forgæves, for svaret er der jo. Så er det vel lige meget hvem der fik pointene.
Bare min mening.
Alternativt kan du oprette en profil mere, sætte svaret ind og give dig selv point. Det har jeg set en del eksempler på og det står vist ikke i reglerne at det skulle være 'ulovligt'?