/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor læser jeg TIPS?????
Fra : ingelein
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 17-04-08 23:05

Tja, det lyder ret dumt, men jeg kan ikke ude i menuen se andet end SKRIV et tip. Hvor kan man læse tips???
Mange hilsner Ingelein, som sikkert trænger til nye briller.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 17-04-08 23:07

prøv at trykke på "seneste indlæg" under spørgsmålene er tipsene

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 23:07

søg på et eller andet i sogefeldet så kan du vælge tip

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-08 23:09

Når du søger kan du med flueben vælge om du vil søge i spørgsmål tip og en ting mere elle alle

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 23:09

Ps det koster omkring 70 kr at sende den der blæk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-04-08 23:14

Hvis du, ude i højre side, under "alle emner" skriver "Tips" får du denne side
Citat
Her har du mulighed for at søge efter bestemte spørgsmål, tips eller nyhedsindlæg. Søgningen kan bestå af flere søgeord, og vil kun vise de sider som indeholder alle de søgeord du har skrevet

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-08 23:25

Ok og tak
Jeg havde allerede set under seneste indlæg - og kunne ikke finde mit eget tips fra i dag, Troede derfor at de blev listet op i kronologisk orden et eller andet sted.
Jeg skynder mig at give points, som slet ikke skulle have været så mange, men de røg af, som finker på panden.
Hej fra Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-08 23:29

Tak for svaret Sunowich.
Og det med blækken er da dyrt, det vejer da ikke mellem 1-5 kg. ?
70 kr. er prisen for en registreret pakke. Det må kunne gå som maxibrev for mindre.? Ellers er det jo billigere at købe fra producenten. Hvad vejer skidtet ? Er flasken tykkere end 2 cm?
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 17-04-08 23:30

Tipsene er listet op efter dato så vidt jeg kan se - så du burde kunne finde dit tip relativt nemt, nu hvor du ved hvor de bor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 23:34

Ja den er som en halv liter sodavand ..Næsten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 23:34

Takker og bukker for finkerne