/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
adsee pro photo manager
Fra : dhmoelsted
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 17-04-08 16:54

dette dejlige program er begyndt at svigte mig når man klikker et billede op er der jo den vinkel med alle ikonerne disse lyser osse op op virker men teksten der skulle stå ud for ikonet er bortgået
har afinstal program og geninstal har slettet cookies men lige lidt hjælper det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-08 18:24

Har du renset reg.databasen også?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 18:50

Kan du ikke som i andre vinduer vælge forskellige icontyper Kun tekst / tekst med lille billede / større billeder osv.???

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-04-08 19:04

har renset reg basen , og alle andre steder hvor hvor jeg holder markør på vises feks. et billedes værdi dato osv. kun i dette program vil teksten ikke komme frem , men ikonet lyser op mærkligt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 19:12

så prøv at sætte maskinen tilbage i systemgendannelse til før problemet opstod

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-08 20:37

Hvis Sunes forslag ikke hjælper, hvad det burde, så afindstaller programmet og genindstaller.
Hilsen keldd

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-04-08 09:17

hej keldd
har jeg gjort opgiver det pt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-08 12:09

Kan sælger måske hjælpe dig?
http://shop.innomax.dk/

Annuller spørgsmålet
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-04-08 16:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål