/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windovs medieplayer
Fra : kirstenRap
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 17-04-08 16:49

Er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan dovnloade fra tdc nye play jeg er bredbåndskunde og har alle de ting der skal være alligevel kommer der en fejlmeddelelse når jeg skriver til tdc siger de at jeg mangler der en sikkerhedsopdatering og sender et link,når jeg går ind på det og prøver at opdatere får jeg igen en fejlmeddelelse. Håber nogen kan hjælpe

Kirsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-08 16:53

Og hvad er så det for en fejlmeddelelse du får ???????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 19:02

Der er en masse problemer med Tdc's tjeneste for tiden Det duer indimellem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-08 19:45

Mange kan ikke hente musik. Hvis du læser på TDC play siden
oplyser de, at der er problemer og ber os ha tålmodighed.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-08 19:48

Det beviser jo rod i systemet når jeg fra start kunne hente musik.
Og i går kom der en mail med oplysningen, nu kan du (kontonr.)
hente musik på TDC play, vi har rettet fejl i systemet.