/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
direct x virker ikke
Fra : Krassus
Vist : 495 gange
40 point
Dato : 16-04-08 22:16

Direct X virker ikke jeg har kørt programmet dxdiag (diagnoseværktøj til direct X)
Og der står der at alt virker fint, men virkeligheden er en ganske anden!!
Jeg får ligemeget hvilket spil jeg prøver at køre denne fejlmeddelelse: "warcraft was unable to initialize direct X. Please ensure you have direct X 8.1 or newer installed and that your display drivers are current. direct X may be found on your warcraft III install cd under options" (der står selvfølgelig ikke warcraft hvis det er et andet spil......)

Kunne godt bruge lidt hjælp?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 22:31

Gå i tilføj fjern programmer i kontrolpanel slet det der drejer sig om direct x genstart og geninstaller

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 16-04-08 22:33

Nogen Kvalificerede bud?

Som de fleste med blot en smule kendskab til direct X ved bliver det en integreret del af windows "upon installation" så den nævnte fremgangsmåde er selvfølgelig ikke brugbar...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 22:35

Så må du jo "selvfølgelig selv finde ud af dit problem .............værsgo fluen ud af dit ophøjede spørgsmål

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 22:36

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 7
- Besvarede 36
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 62
Kommentarer
- Ikke godkendte 82
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 82
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 16-04-08 23:21

Hvor konstruktivt...

Jeg skriver et meget reelt teknisk svært spørgsmål og du giver mig svaret en 9årig kunne have tænkt over og så bliver du harm over at jeg forklarer dig hvorfor dit fuldstændig latterlige forslag ikke kan bruges... help me help you help me.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 23:27

Help your selv eller annuler som du gør tit ses Du kloge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-08 02:20

Du har selvfølgelig opdateret alt hvad du kan opdatere på Windows ? Prøv at gå til Microsoft update og hent Brugerdefineret, jeg tænker på om du har mindst Net Framework 2 og gerne 3, prøv også at opdatere DirectX: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en
Dit grafik kort er vel godt nok til at køre de spil ? Opdater grafik kortet også

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 17-04-08 06:13
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-04-08 06:37

Geninstaller drivere til dit bundkort, herunder til grafikkortet....

Prøv at lade driveragent lave en scanning, så kan du se, om du har dårlige drivere...

http://driveragent.com/?q=driveragent&PHPSESSID=rgel5c27tl43h6jq4ocltq7tt4

PS.: Jeg har selv betalt for at bruge driveragent, og det har jeg haft stor fornøjelse af...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : ramram

Modtaget 20 point
Dato : 18-04-08 22:29

Citat
"warcraft was unable to initialize direct X.

Kunne godt bruge lidt hjælp?

Citat
Hvor konstruktivt...

Jeg skriver et meget reelt teknisk svært spørgsmål og du giver mig svaret en 9årig kunne have tænkt over og så bliver du harm over at jeg forklarer dig hvorfor dit fuldstændig latterlige forslag ikke kan bruges... help me help you help me.....

Hbor har klumme NU været henne____
FOMATER disken, eller slet ALT der har med det SPIL AR GØRE........

Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 18-04-08 22:32

Tak for svaret ramram - det var også hvad jeg læste mig til der var at gøre efter at have gennemtrawlet nettet... det viser sig at man ikke kan slette registreringsdatabaseværdierne uden at systemet bliver ustabilt allgievel :(

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-04-08 23:09

Prøv dette program______GRATIS i 30 DØGN/ dage
gå ind i ?? og fjern din REGBASE FIL.
kan du ikke fkerne den, så omdøb den
eLLer på andeen MÅDE fjern VÆRDIEN af fileen
Skal sikkert gøres i FEJLSIKRET TILSTAND
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-04-08 23:10

Og mens du er igang__ryd op på din PC