/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har du det godt ?
Fra : fem6
Vist : 552 gange
81 point
Dato : 16-04-08 19:12

Har i det stadig godt__klamme orker jeg ikke HORE OM.
# 5 får points_____

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 16-04-08 19:13

Glemte rent__jeg har det

Så 4 / fire igen

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-04-08 19:17

JA selvfølgelig har vi det godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-08 19:23

Næææ ikke helt på toppen er begyndt at blive forkølet.

Det var faktisk synd for hunden, at jeg ville have frisk luft i hovedet, det tisseregnede jo, det havde jeg ikke lige set, så det blev bare en kort tur, så var det ellers hjem og få tørret vovsen, der er det godt nok upraktisk at han er så kortbenet, pladdervåd fra top til tå

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 16-04-08 19:26

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-08 19:26

Den 4. har det også godt..................du ved gode mennesker. (7 9 13)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-08 19:26

# 5 - siger hit mæ påængernø

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-08 19:32

Snydepels fem6 - du ville ha' påængernø selv.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-04-08 20:19

der er sandelig énder røv______ ______ __________ _______________ _____________________ _____________ ______________________________ ___________________ _______ ___________________________________________keder sig Hva?

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 16-04-08 20:38

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-08 09:33

Jeg har det også godt...
Mht de firbenede må de vente med tur til i eftermiddag..(godt man har en stor have )

Er snart færdig med forberedelserne til min datters konfirmation (d. 4 maj) Så kan der slappes af og glædes...

Og så glæder jeg mig da helt vildt til weekenden, der skulle det jo blive et fantastisk vejr..jubii

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-04-08 09:46

Jeg vil ha' mine 91 point......................

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-08 10:28

Hej og hmmmmmmmmmm
Ny hemmelig club?
Hilsen Ingelein - eller skal jeg have et kursus i ???????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-04-08 12:02

Ja - klubben er så hemmelig at ingen - absolut ingen ved hvad den hedder.