/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er det her et godt køb?
Fra : suspiria
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 16-04-08 17:23

Overvejer at købe, men vil lige hører jeres mening?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 16-04-08 17:25

Ja kan ikke lide GeForce Ati er bedrer men ellers er den findt

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-08 18:03

Den ser sku ok ud

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-04-08 18:40

Den ser sqisme fin ud. Grafikkortet er fint, det er et spørgsmål om hvad man synes bedst om Personlig mener jeg ikke at det ene er bedre end det andet. Jeg vil jo nok mene at Nvidia fører lidt i grafikkort kampen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-08 19:45

Og køb så lige det antistatic armbånd - så du ikke ødelægger bundkort, ram og cpu.
Disse ting meget følsomme overfor den smule spænding du har i fingrene.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 21:16

altså hvis man lige aflader sig på feks.en radiator er det slet ik nødvendigt med sådan et armbånd

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 17-04-08 01:30

lige mine ord Sunowich spild af penge, har samlet mange computer og gør det samme aldrig været ude for problemer i nu ?
mvh hardy

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 17-04-08 10:42

Tak for svarene alle, jeg valgte at købe den Ang. det der antistatic armbånd, så er det inkluderet i pakken, så kan ligeså godt bruge det jo

Godkendelse af svar
Fra : suspiria

Dato : 17-04-08 10:43

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 10:50

Takker og bukker og sæføli hvis armbåndet er med så brug det God arb.lyst

Kommentar
Fra : Eyvind