/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HVilken telefon skal jeg vælge???
Fra : hr_kegle
Vist : 500 gange
30 point
Dato : 28-02-03 13:16

Jeg ved ikke rigtigt hvilken mobiltelefon jeg skal vælge.. jeg har set på Motorola T720; Nokia 3510i og Sonyericsson T300...
Det er alle med farveskærm og alt det fis.
Men hvilken skal jeg vægle?
Hvilken ville du vælge?
Kender du noget til nogen af dem (dårlige/gode sider)
eller er der en helt anden mobiltelefon jeg skulle købe i samme prisklasse (max.2000kr)

HJÆLP mig jeg aner ikke hvad jeg skal!!!

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 40 point
Dato : 28-02-03 13:25

Nu ved jeg ikke havd dit behov er, men har du overvejet en Siemens, eks S-55, og hvis der ikke skal være farveskærm, så en M50

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 13:53

Hej hr-kegle
den helt klart fedeste og mest opdateret på markedet lige nu efter min mening er spv'en fra microsoft den har alt farveskærm, medieplayer, kan tage digital billeder..
men det er 2. gang du stiller dette spørgsmål.. fik du ikke noget ud af det sidste..? http://www.kandu.dk/dk/spg/11766

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 28-02-03 14:19

nej det gjorde jeg ikke for alle de telefoner i sagde var alle for dyr... og det er spv'en også.. og som bekendt mener jeg at jeg skrev at den max måtte koste 2000 kr.
så jeg prøver igen:

HVILKEN AF DE TRE TELEFONER SYNES I AT JEG SKAL VÆLGE?

Godkendelse af svar
Fra : hr_kegle

Dato : 28-02-03 14:20

Tak for svaret Ghettofamily.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 14:26

nu lukkede du jo spørgsmålet inden du fik svar så.. men så synes jeg da at du skal købe nokia'en..! motorola og ericsson har altid været noget underligt noget.. det er mit råd eller prøv og gå ned i en butik og spørg om du kan få lov til lige at se telefonerne og altså også tænde dem så kan du jo lige prøve at lege lidt med dem inden du beslutter dig..'

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 28-02-03 14:29

ok tak det vil jeg da tage op til overvejelser

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 28-02-03 14:33

jeg vil helt sikkert sige 3510i'eren.. den er fed, smart og den er rimelig billig...

god telefon!

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 09-07-03 21:59

ja nemlig nokia 3510i er rimelig fed god fornøjelse