/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
High school musical madkasse?
Fra : tinah
Vist : 1004 gange
500 point
Dato : 16-04-08 13:01

jeg er på jagt efter en madkasse med High school musical på - hørte at den var til at finde i Hellerup men der var den udsolgt. Nogen der har set hvor man kan købe den - i storkøbenhavn?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 13:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-08 13:30

Den bliver du desværre nød til at købe i udlandet Den er udsolgt alle vegne - også på trendsales

http://www.amazon.com/DISNEY-SCHOOL-MUSICAL-PURSE-LUNCHBOX/dp/B000S6D0T4

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-04-08 11:15
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-08 11:37

En anden model, og desværre stadig fra udlandet

http://www.lunchboxes.com/musical.html

Her er mange side med High school musical

http://www.twenga.co.uk/search.php?q=High+school+musical&vm=1

Jeg har ikke været siderne igennem

Hvis det var mig, tror jeg nu nok jeg ville købe klistermærkerne, og så købe en metalmadkasse og klistre dem på, det bliver da noget billigere end at importerer en madkasse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 16:08

Ja jeg troede også ligesom at det var i Dk at den skulle findes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-08 20:52

Sunowich... det var også meningen at den skulle finde i DK, men den er udsolgt

Kender du ikke den, med en ting man bare må eje Jeg kan i hvert tilfælde tydelig huske, en dukke min datter ønskede sig noget så brændende.

Det var tæt på hendes fødselsdag, men der var dukke udsolgt på det meste af Sjælland, så vi måtte kører til den anden ende af landet, for at købe den famøse dukke.

Hold da op hvor blev hun glad - heldigvis