/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live Messenger
Fra : Rikki4
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 16-04-08 10:32

Hej

Jeg har Windows Live Messenger den ny version på min pc
men den bliver ved med at lukke ned (mister forbindelsen, og jeg skal logge på igen)
Nogen der kan løse det problem?
Kan man ikke få/finde Windows Messenger mere
Rikki

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-08 10:34

Prøv at kikke i dine programmer, om du ikke har windows messenger der, det har jeg, selv om jeg bruger Live

Ellers så gå i start, og søg

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 16-04-08 11:11

Det er en kendt problem, som vi fleste ha. d.s.v

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-04-08 12:00

Det kan ske at du har andre programmer kørende som optager din internet forbindelse, det er set ofte at f.eks forskellige former peer2peer overruler Messenger

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-08 13:35

Hvis du ikke kan få Live Messenger til at virke, så findes der heldigvis andre muligheder, du kan godt få Windows Messenger: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a8d9eb73-5f8c-4b9a-940f-9157a3b3d774&displaylang=da den gør nogle af store anstrengelser for at slippe af med, men vil du gerne bruge den, så er den lige til at hente. Ellers gør som jeg og brug A-MSN den virker: http://www.amsn-project.net/ du kan hente skins og plugins til den, så den bliver som du gerne vil se den, Yahoo Messenger kan også bruges sammen med dine Windows messenger venner, jeg har brugt den, men har slettet igen og bruger nu A-MSN

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-08 13:39
Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 16-04-08 19:23

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-08 13:16

Godt du fik kontakt med vennerne igen