/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Viva Polonia
Fra : Kazistuta
Vist : 647 gange
200 point
Dato : 15-04-08 22:01

Jeg søger et tysk DJ Ötzi klingende nummer, hvor de bl.a. synger "Viva Polonia" i omkvædet (sådan husker jeg det i hvert fald). Jeg har nu søgt forgæves på google, så håber der ringer en klokke hos en eller anden

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 15-04-08 22:08

hvor har du hørt det henne?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 15-04-08 22:09

En masse gange på caféen "Heidis Bierstube" I København. Jeg antager, at det er et ægte Oktoberfest nummer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-04-08 22:12

http://www.songza.com/
prøv at søge her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 22:15
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 15-04-08 22:18

har du tjekket denne cd ud.. Den er forholdsvis ny og det kan jo tyde på at de spiller den
http://www.gucca.dk/cd-album/Afterskiing_16362.php

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 23:36

Hej med dig.
Tror du ikke du husker forkert ??
Prøv og hør om ikke det er den her
Citat
YouTube - George Baker Una Paloma Blanca
Julio Iglesias Paloma Blanca song Hamburg LIVE 1999. 05:15 ...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 23:50

Citat
(00:03:27) George Baker Selection - Una Paloma Blanca 35. ... 102 - DJ Ötzi Und Nik P.-Ein Stern (Der Deinen Namen Trägt) (Radio Mix).mp3, 4.9 MB ...
www.torrentreactor.net/view.php?id=1319768&rand= - 49k - Cached - Lignende sider

hvad her ???

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-08 06:51

Intet held endnu - tror kun på, at jeg får fat i svaret, hvis en anden kandu'er genkender tekstbidden. Jeg skrev i øvrigt helt bevidst DJ Ötzi klingende, da jeg ikke tror, at det er Ötzi selv....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-04-08 09:24

Det er meget svært at finde melodien med DJ ud fra disse ord "Viva Polonia". Jeg kender ingen titler med DJ hvor dette indgår. Har selv nogle cd med "den skøre kugle". Der er iøvrigt kommet en ny CD mere.
Har du prøvet at snakke med andre der var med?
Måske havde de ikke fået så mange store "fadøl", så de kan måske huske lidt mere.

hawaii7

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-08 17:31

Jeg har heller ikke sagt, at nummeret var lavet af en DJ

Problemet er (for en gangs skyld) ikke på grund af alkohol, for jeg plejer at være god til at huske tekster alligevel, det er bare ved at være et par måneder siden, jeg sidst hørte nummeret. Havde håbet på, at en enkelt kandu'er havde genkendt tekstbidden, men så heldig synes jeg ikke at være..

Ikke at det hjælper noget, men tekststykket synges "Vii-vaa Polonia!" (men om det er min egen brandertfortolkning af teksten, skal jeg ikke kunne sige

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 16-04-08 18:42

Noget "tyder" på det

Det kunne være colonia f.eks....

Den kan findes

tekst http://www.onlylyrics.com/song.php?id=827

melodi http://www.youtube.com/watch?v=Hw5HmEjSyM4

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 16-04-08 18:46

Det er nok remixet han er ude efter..

http://www.amazon.de/Viva-Colonia-die-Remixe-H%C3%B6hner/dp/B0000YWHSE

længere nede på siden kan du høre smagsprøver

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-08 19:12

Så er min hørelse alligevel ikke så god

Det er i hvert fald den rigtige sang, så jeg kan i hvert fald godt gå på jagt efter den rigtige version..

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-08 19:13

Selv tak....