/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
skjolde cpi
Fra : pjuskeOne
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 15-04-08 22:00

er der nogen der ved om skjolde fra en hussar årgang 2001 til 2002 passer på en oliver city. underskjold sideskjold osv...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 22:07

Hvorfor spørge om det samme 2 gange

NEJ - der er ingen der passer sammen med andre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 08:01

Som jeg skrev i dit sidste spørgsmål om samme de passer ikke sammen men med en allerh....... arbejde ka du måske fuske noget sammen .Husk at lukke dine spørgsmål nå du ikke får flere svar

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 16-04-08 11:35

Du bliver nok nødt til at købe , hvis du skal ha´nye skjolde på din CPI , det med at lede efter en"sponsor" er ikke nemt.

Kommentar
Fra : pjuskeOne

Dato : 16-04-08 13:48

vil så lige fortælle et par kloge hoveder et og andet har ringet lidt rundt... og har faktisk fået bekræftet hos flere forhandlere at hussar skjoldsæt komplet også passer på en oliver city. den eneste forskel der er at skjoldet er lidt anderledes lavet udvendig men de passer sammen på en oliver city. så har fået forkerte oplysninger af muldvarp1 og sunowich at skjoldene ikke skulle passe men nu blir det bestilt hjem og så må vi jo så se om forhandler har ret eller om i har det

Annuller spørgsmålet
Fra : pjuskeOne

Dato : 16-04-08 13:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål