/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
hjælp til runescape !!!!!!!!!!
Fra : wuuuhu
Vist : 346 gange
40 point
Dato : 15-04-08 21:12

jeg har et problem, min bruger er blevet hacket et par ganage, jeg har mistet full rune med guldkanter dragon plate body og min bedste brugers parsword lavede hackeren om. så jeg har mistet meget.
ikke særligt godt så jeg tænkte at der måske var et hacker pogram eller noget andet pc halløj.
en måde at hacke andre eller noget i den stil.
eller er der nogen der er så venlige at give mig lidt penge eller nogen ting, jeg vil blive meget taknemlig.

jeg håber i kan hjælpe, jeg vil blive så glad.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-04-08 21:16

Så har du sikkert downloadet noget for selv at snyde i det...
Chancen for at gætte en anden persons kodeord er meget lille...
Chancen for at du til gengæld får spyware og diverse malware på din computer, er til gengæld størrere.. Men at lige præcis den spyware som kommer ind på din computer er forbundet med hackeren er så lille at den er næsten ikke eksisterende, med mindre du selv har downloadet noget der har været relateret med dette..

Så jeg vil foreslå at du renser din computer igennem...

Jeg kan desværre ikke yde dig nogen hjælp da jeg ikke selv spiller spillet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 21:28

Citat
en måde at hacke andre eller noget i den stil.

Læg kabale - den er der ingen der hacker.....

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 16-04-08 13:44

hey refi kom nu med noget seriøst. læg kabale det gør jeg alerede meget i min fritid

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 16-04-08 13:45

og jeg har ikke dawnloaded noget som helst !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-08 14:20

Du havde da vel ikke forestillet dig at "vi" skulle hjælpe dig med at lave ulovligheder og hacke andre

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 18-04-08 12:21

jo det havde jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-08 15:46

Annuller spørgsmålet
Fra : wuuuhu

Dato : 18-04-08 17:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål