/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Yahoo Music Jukebox
Fra : Fattig
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 15-04-08 19:10

Jeg bruger Yahoo Music Jukebox, og har et par gange været udefor at en stor del af musikken er blevet "slettet", hvilket indebærer at jeg skal importere (mapperne) musikken påny. (Pludselig når det åbnes er der fx. kun 31 artists istedet for 275)

Er der nogen her på Kandu der kan forklare årsagen eller er ude for det samme.

Har forsøgt at finde et andet jukebox program men endnu ikke fundet et der er lige så enkelt og avanceret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-08 19:13

Jeg kan ikke svarer dig på dit spørgsmål, for jeg bruger selv winamp, det syntes jeg er et godt program

http://www.winamp.com/ gratis

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 15-04-08 19:14

Har du prøvet MediaMonkey, det kan rigtigt mange ting:
http://www.filehippo.com/download_mediamonkey/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-04-08 21:49

Hej Nordsted1.
Du har tidligere foreslået Winamp, som jeg har prøvet og også finder godt; men problemet med det program er at man ikke kan (jeg kan ihvertfald ikke finde ud af) flytte enkelte track til playlist men kun hele albums.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-08 22:18

eller denne som IPM anbefaler i et andet spørgsmål

http://www.media-play.org/download/comment.php?dlid=18

Hent så dette skin til Jetaudio og du får ikke et flottere og bedre Jukebox

http://www.media-play.org/download/comment.php?dlid=18

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-08 22:27

Der har næsten lige været et spørgsmål om hvordan man sætter numre i kø i winamp, der fandt vi frem til at du skal trykke alt+L

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 15-04-08 22:31

Ok, prøver det i morgen.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 16-04-08 15:50

Man kan ikke trække de enkelte numre over i en playlist. Det kan man i Yahoo Music Jukebox.
Men den har så det andet problem med at smide filer/mapper væk.
Jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-08 16:51

Jeg har ikke selv fået prøvet det af, men prøv at se denne tråd

Næsten oppe i toppen... der hvor knapperne er til frem/tilbage og stop osv. helt ude til højre er der et lyn

Tryk på "lynet" så kommer alle genvejstaster og hjæp frem

Her er et eks. på min version

Key Action
-----------------------------------------------------------------------------
R Toggle Repeat
S Toggle Shuffle

(file io)
L Add File
Ctrl+L Add Location
Shift+L Add Directory
Ctrl+N New (Clear) Playlist
Ctrl+O Open (Load) Playlist
Ctrl+S Save Playlist
Alt+3 View/Edit Track Info for selected track(s)
Ctrl+E Edit Selected Track Filename(s)
Ctrl+Keypad 0 Add Location
Insert Add Directory

(playlist manipulation)
Ctrl+A Select All
Ctrl+I Invert Selection
Delete Remove Selected Files from Playlist
Ctrl+Delete Crop Playlist
Ctrl+Sh+Del Clear Playlist (same as Ctrl+N)

Alt+Down Arrow Move Selected Files Down
Alt+Up Arrow Move Selected Files Up

Down Arrow Move Cursor Down
Up Arrow Move Cursor Up

så det må være alt+L

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-04-08 18:55

Prøv evt. at få hjælp her, altid godt at gå til toppen

http://yme.music.yahoo.com/qos/index.html

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 20-04-08 18:00

Tak for svaret Klaudi.
Jeg prøver MediaMonkey, den ser ud til at være helt fin.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-08 19:20

Det var så lidt

mvh klaudi