/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
PlasmaNet - FreeLotto?
Fra : kryds
Vist : 509 gange
300 point
Dato : 15-04-08 12:58

Hej - er der nogen som kender til denne form for lotto. Er det mon ren og skær svindel, eller kan det være et seriøst internationalt foretagende?
Hilsen kryds

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 15-04-08 13:12
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 15-04-08 13:39

Spam og svindel

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-04-08 14:33

Jeg ville ikke risikere dette.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-04-08 14:37

Tror det er svindel. Jeg tror ikke du får "rigtige" penge ud af det, men i bedste tilfælde nogle virtuelle penge at spille for. http://www.lottalottos.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=538&whichpage=2

Hvis du søger generelt om dette emne vil du finde rigtigt mange som siger mindre pæne ting. Jeg ville personligt holde mig fra det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 15:07

Citat
eller kan det være et seriøst internationalt foretagende?

DET er udelukket

Der er INGEN i hele verden der "bare" forærer" penge væk - logik for burhøns......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-08 16:01

jo jeg har tre millioner på kontoen.
Et problem, jeg ved ikke hvilken konto.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 17:15

Det finder der sikkert et komputerprogram (mod betaling) der kan råde bod på

Eventuelt et "firma" der er specialiseret i at "finde" den slags konti