/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hva synes I
Fra : ham-med-lille
Vist : 800 gange
20 point
Dato : 15-04-08 12:32

hva synes i om en penis på 12 cm når den er fuld vokset???????

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 15-04-08 12:59

Ja, hvis personen er 3 år er det vel meget fornuftigt. Hvad synes du selv ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-08 13:20
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-08 13:22
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 13:42

Hej .
Ja det er da bedre end ingentng.
Lidt under middel , men hvorfor spørger du nu du er nyoprettet igen???

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-04-08 16:49

vor herre bevares... gå dog til lægen... det er galt med dit hoved...

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-04-08 17:15

ja,man bliver da ik kvalt i den

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 19:07

Så roglig nu din penis er der ikke noget galt med, en vagina altså skeden på en kvinde er ikke større end din penis, gennemsnittet er 12-17 men vagina er kun 15 ca. Så gå du bare til den med det du har.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 19:14

Citat
vor herre bevares... gå dog til lægen... det er galt med dit hoved...

Hvorfor??????????

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-04-08 19:39

måske det er "pikhovede"

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 19:42

Citat
måske det er "pikhovede"

Har du et problem som du selv skal gemme eller hvad?????

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-04-08 19:43

måske "tilde"kun er vandt til en på 8 cm,så derfor hun er måløs,,,

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 19:51

Citat
måske "tilde"kun er vandt til en på 8 cm,så derfor hun er måløs,,,

Nu skriver du selv måske det vil sige at du intet ved om "tilde" og derfor kan du ikke udtale dig om noget du ikke har kendskab til

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-04-08 20:01

nej,nej,gå nu i seng,,,gider ik spilde min tid på dig,så hellere se disney .

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 20:06

Citat
hva synes i om en penis på 12 cm når den er fuld vokset???????

For at vende tilbage til sagens kerne, så er penisen OK som den er, men før samleje slal der ske andre ting måske.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-04-08 20:08

Jamen så sæt disney på

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-04-08 21:36

Det kommer vel an på hvor tyk den er.Er den 12 cm og på tykkelse med en blyant, så tror jeg ikke pigene bliver særlig glad for den.
alimak

Kommentar
Fra : ham-med-lille

Dato : 16-04-08 00:25

hey folkens tak fordi i skriver.... jeg er 27 år i må li vide det. har virkelig problem med min tissemand tør ik vise mig nøgen og har slet ik haft noget forhold pga.det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 07:55

Læs linksne jeg sendte til dig Der er også et sexliv til dig Foreslår du glemmer de dummeste bemærkninger.Men der kan selvfølgelig nå at komme flere til

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-04-08 13:38

Du kan faktisk godt gøre lidt ved det. Du kan øge både længde og tykkelse ved hjælp af et system der hedder JELQ. Prøv at finde foeskellige links på nettet, og fald ikke for piller og kirugi. Med dine egne hænder er der mulighed for at blive lidt mere tilfreds. Forvent ikke at nå op på dobbelt størrelse, men der er hjælp at hente, med lidt tålmodighed.

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 30-04-08 07:29

Jeg så forleden et program med en ung mand med samme problem, som fik det godt med at kontakte Joan Ørting.

For det første skulle ha lærer at sige "pik" i stedet for tissemand"

Dertil skulle han øve sig i at være nøgen foran andre. Bla bade nøgen på en nudiststrand.

Det virkede grænseoverskridende, men han fik det meget bedre.

Vi fulgte ham. Måske du så programmet. Ellers er det værd at anbefale. Desuden kan Joan Ørtings hjemmeside varmt anbefales.

Du kan blive en fantastisk elsker med fokus på din kvinde. Måske du har gode hænder, der evner at sanse og bløde læber til varme kys...

Joan Ørting sender løbende nyhedsbreve ud. I et af dem står der:

Du er én stor pik!
Når jeg er ude og snakke med folk, spørger jeg altid kvinderne, om det er størrelsen det kommer an på.
På Færøerne spurgte jeg også, og ud af 500 personer svarede 5 ja! Resten rystede på hovedet.

Det er skægt, at nogle fyre tror det er de dér centimeter nede mellem benene, der er afgørende for deres seksuelle formåen. Helt ærligt!
I bund og grund er det lige meget om du har en stor eller lille - Hele kroppen er jo én stor pik!

Når du slikker hende i armhulen er din tunge en pik. Når du slikker hendes håndflader, når du kradser hende i hovedbunden og laver bølgende bevægelser med hele din krop, så er du én stor pik. Hele erotikken, din energi, din næse, din hånd, dit ben, er meget mere pik end de 17 cm, der sidder og stritter nede mellem dine ben.

Det er ikke nok for en kvinde at blive penetreret i skeden af 17 cm. Vi vil penetreres af hele dit væsen, dit nærvær og din opmærksomhed... og vi vil penetreres dybt ind i hjertet! Vi vil have det hele - over det hele!

Det er mere mændene, der går op i det med størrelsen. De står nede i omklædningsrummet og sammenligner sig, og tjekker hvem der har det største ”gevir”.
Men vi kvinder tænker ikke sådan. De kvinder der gør, har prøvet for lidt. De er ikke blevet penetreret i hele kroppen.
Kvinder elsker at blive gennem-elsket af hele dit væsen, dine øjne, din mund, dine støn. Dét er erotik. Dét er pik!

Så drop centimetermålet, og kast dig ud i hed elskov med alt hvad det indebærer!

God storebededagsferie fra
Joan

Lykke og held til dig. kh Marianne

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:35

Som svar på dit spørgsmål så som du sikkert ved så er den ret lille.

men der er hjælp og hente du kan købe diverse ting for at få den til at vokse.

jeg ville gå ind på www.bluesilk.dk der kan du helt sikkert købe noget der vil gavne dig!

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 20-05-08 16:24

for mig er det vigtigst at den bare ikke er tynd. længden er ikke så vigtig. faktisk er det ubehageligt hvis den er for lang så den banker mod væggen hehe